دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / دورکن خط زن دار پایون با قیمت مناسب

دورکن خط زن دار پایون با قیمت مناسب

دورکن خط زن دار پایون با قیمت مناسب و کارآیی و قدرت کار بالا، در سایت بزرگ اینترنتی به صورت آنلاین به فروش می رسد. جهت خرید بصرفه و اقتصادی بهترین دورکن می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید‌.

دورکن خط زن دار پایون و کارآیی آن

دورکن، یکی از تجهیزات بسیار پیشرفته و مهم صنعت چوب و صنایع مرتبط با آن است که جزو ابزار اصلی برش بوده و به جهت برش پانل ها مورد استفاده قرار می گیرد.
در گذشته کار برش قطعات چوبی، به وسیله دست انجام می شد که هم سرعت و هم دقت پایینی داشت، اما این دستگاه پیشرفته با قابلیت های فراوان برای انواع برش از جمله، قوس دار، طولی و عرضی مورد استفاده قرار می گیرد.
در کار با اره دورکن ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و به طور کلی اولین و ضروری ترین ابزار برش، برای نجاری و صنایع چوبی دستگاه دورکن است که بازدهی بالایی را خواهد داشت.
این دستگاه بر اساس نوع عملکرد به دو دسته کلی دستی و اتوماتیک تقسیم می شود.

دستگاه دورکن دستی: این دستگاه همانگونه که از نام آن پیداست، به صورت دستی بوده و همه تنظیمات از جمله تیغه، زاویه برش، ارتفاع تیغه آن توسط اپراتور انجام می شود.

دستگاه دور کن اتوماتیک: در این نوع دورکن اتوماتیک، اپراتور آن نیاز به انجام تنظیمات دستی ندارد؛ بلکه از طریق صفحه کنترلی که در اختیار دارد این کار انجام می شود.

دورکن خط زن دار پایون، از جمله مهمترین برندهای موجود در بازار است که با قابلیت های بسیار بالایی به تولید می رسد.
این دستگاه در سر تا سر جهان طرفداران بسیاری را دارد و دلیل این همه خواهان و محبوبیت آن، پیشرفته بودن و بازدهی بالای آن می باشد.

 

دورکن خط زن دار پایون

ضرورت خرید و استفاده از دستگاه دور کن پایون خط زن دار

با پیشرفت تکنولوژی، بی شک که تجهیزات جدید و پیشرفته تری به تولید می رسد و قطعا مردم نیز خواهان آسایش و تجهیزات به جهت فراهم نمودن این راحتی می باشند‌.
امروزه پیشرفت قابل چشمگیر صنایع مختلف را مدیون تکنولوژی و فناوری هستیم که با توجه به این رشد و ارتقا، بشر نیز خواهان تجهیزات پیشرفته تر خواهد بود.
دورکن ها نیز از دستگاه های بسیار پیشرفته و مدرنی هستند استفاده از متریال های جدید در صنایع چوبی و کارگاه های تولید مصنوعات چوبی، یکی از اولویت ها و ضروریات این حوزه می باشد.
از دلایل ارزش و استفاده دورکن ها، دقت و سرعت بالا در برش و حتی ایمنی در کار می باشد که خود این مسائل سه مورد از فاکتورهای مهم محبوبیت دستگاه به شمار می رود.
از جهتی، دورکن خط زن دار پایون دارای ریلی به ابعاد ۳۸۰۰*۴۰۰ در کلاس انواع دورکن بزرگ با قابلیت‌ های خوب است که به صورت دیجیتال و دارای ۳ فاز می باشد.

نمایندگی فروش مستقیم دورکن پایون خط زن دار قیمت ارزان

همانگونه که می دانید، صنعت چوب از پرکاربردترین صنایعی است که برای افزایش میزان بازدهی تولید، صد در صد نیازمند ابزار و تجهیزات کارگاهی به روز و پیشرفته ای چون دورکن است.
این دستگاه کارآمد با میزان قابلیتی که دارد و چه بسا ساخت شرکت معروف پایون با برند معتبر می باشد، هم اکنون توسط بزرگترین سایت فروش اینترنتی توزیع می گردد.
این‌ مجموعه بهترین دستگاه پایون را به همراه گارانتی و قیمت مناسب با ساده ترین روش ممکن به فروش می رساند، تنها کافیست تا شما با کارشناسان فروش مرکز بزرگ تماس حاصل فرمایید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دورکن کاوا مدل KW 1038

دورکن کاوا مدل KW 1038 | خرید دورکن مارک معتبر

دورکن کاوا مدل KW 1038 به عنوان بهترین مارک موجود در بازار می باشد. شما …

واتس اپ