دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه لبه چسبان / فروش دستگاه لبه چسبان پی وی سی به قیمت روز

فروش دستگاه لبه چسبان پی وی سی به قیمت روز

فروش دستگاه لبه چسبان پی وی سی در فروشگاه های صنعتی برای استفاده و برش برخی صفحات مثل ام دی اف مشتری زیادی دارد. این دستگاه را می توانید به قیمت روز براحتی و از طریق سایت های آنلاین بخرید.

معرفی دستگاه لبه چسبان پی وی سی

بطور خلاصه باید بدانید که دستگاه های لبه چسبان طی فرایند هایی برای برش یا چسباندن نوارها به صفحات چوبی مثل MDF بکار می روند که دستگاه لبه چسبان پی وی سی یکی از آنهاست.
این دستگاه یکی از وسیله هایی است که، وجود آن در کارهای صنعتی بسیار مهم می باشد. در ادامه شما را بیشتر با این دستگاه آشنا خواهیم کرد.
امروزه قطعات صنعتی بعد از ساخت، روکش های نازکی که روی آنها قرار دارد بخاطر ضخامت پایین بعد از مدت کوتاهی از بین خواهند رفت و باعث می شود MDF با از دست دادن این روکش زیبایی اولیه خود را از دست بدهد. برای همین دستگاه لبه چسبان کاربرد ویژه ای دارد.
لبه چسبان پی وی سی که یکی از دستگاه های با کیفیت است، برای روکش زنی و نصب نوار مراحلی را میگذراند تا این نوار هم زیبایی خاصی بدست آورد و هم اینکه بعد از مدتی از بین نرود.
در مرحله اول نوار را آغشته به قوی ترین چسب می کنیم و بعد از چسباندن به سطح مورد نظر با غلتک های مخصوصی از روی آن رد خواهند شد تا این نوار کاملا بچسبد.
در مراحل بعد، اضافات نوار را با استفاده از تیغ های دستگاه در آغاز و پایان آن قطع می کنند و بعد از فرز و پولیش کاری سطحی کاملا صاف و براق و مطابق میل مشتری طراحی خواهد شد که رضایت تولید کننده از خروجی کار لبه چسبان پی وی سی را به دنبال دارد.
برای افرادی که قصد دارند از دستگاه های لبه چسبان پی وی سی استفاده کنند، حتما باید به ابعاد و اندازه های آن نیز در هنگام خرید توجه کنند. زیرا دستگاه های پی وی سی با توجه به فرایندی که در هنگام عملیات دارند و مراحل طی شده اندازه های گوناگون دارند. پس حتما باید قبل از خرید، جای مناسب با توجه به ابعاد مورد نظر، در کارگاه برای لبه چسبان معین کرد.

قیمت دستگاه لبه چسبان PVC در ایران

دستگاه های لبه چسبان قیمت های متفاوتی با هم دارند. قیمت این دستگاه ها بستگی به نوع آنها، اندازه و ابعاد و نو یا دسته دوم بودن آنها دارد. مواردی که گفتیم روی قیمت تاثیر می گذارند اما تولید کنندگان و عرضه کنندگان لبه چسبان پی وی سی همواره به دنبال رضایت مستری می باشند و سعی می کنند که بتوانند با قیمت مناسبی آنرا به مردم عرضه نمایند.
علاوه بر اینها برخی عوامل دیگر مثل، نوسانات نرخ دلار یا همچنین قطعات مهم و اصلی دستگاه، روی قیمت تاثیر خیلی مهمی دارند. برخی افراد شاید توانایی خرید لبه چسبان را نداشته باشند برای همین شرکت های بزرگ عرضه کنندگان این دستگاه در ایران این فرصت را برای آنها پیش آورده اند تا بصورت اقساطی نیز از خدمات این دستگاه بهره مند شوند.

فروش دستگاه لبه چسبان پی وی سی

فروش دستگاه لبه چسبان پی وی سی با گارانتی

برای خرید لبه چسبان های پی وی سی، با مراجعه به فروشگاه های بزرگ لوازم صنعتی می توانید این دستگاه را با قیمتی مناسب و همچنین دارای ویژگی های خاص خریداری نمایید.
بعد از خرید دستگاه لبه چسبان بصورت نقدی یا اقساطی همچنین می توانید از خدمات نصب و گارانتی های یک ساله این دستگاه بهره مند گردید. برای همین ما پیشنهاد می کنیم تا فرصت دارید، این دستگاه بروز و کاربردی را هر چه سریع تر از طریق سایت های اینترنتی ما در گوگل خریداری کنید و جهت سفارش با مشاورین ما در تماس باشید تا هم اطلاعات بیشتری کسب کنید هم محصول مورد نظر را سفارش دهید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه لبه چسبان پایون 5 ایستگاه

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با بهترین قیمت

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با بهترین قیمت را می توانید تنها از طریق …

واتس اپ