دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / خرید دستگاه دورکن دست دوم پایون

خرید دستگاه دورکن دست دوم پایون

دستگاه دورکن دست دوم پایون به دلیل کیفیت بالا و ضمانت سالم بودن دستگاه  و ارائه خدمات  پس از فروش در کشور ما طرفدار دارد. کمپانی های مخصوص خرید و فروش دستگاه دست دوم دور کن پایون این محصول را در سریع ترین زمان ممکن به دست مصرف کننده می رساند.

دستگاه دورکن دست دوم پایون به دلیل کیفیت بالا و ضمانت سالم بودن دستگاه  و ارائه خدمات  پس از فروش در کشور ما طرفدار دارد. کمپانی های مخصوص خرید و فروش دستگاه دست دوم دور کن پایون این محصول را در سریع ترین زمان ممکن به دست مصرف کننده می رساند.

از کجا دستگاه دورکن دست دوم باکیفیت و خوب بخرم؟

در گذشته تمام کارهای صنعت نجاری و چوب بری توسط دست انجام می ‌شد اما امروزه به دلیل افزایش بیشتر استفاده از مصنوعات چوبی و گسترش صنعت چوب بری لازم است تا از ابزارهایی برای ایجاد سرعت در کارها استفاده شود.

با پیشرفت علم و تکنولوژی و تولید دستگاه های مختلف موجب سرعت و آسان تر شدن کارها شده است که یکی از این دستگاه های بسیار کاربردی دستگاه دورکن می باشد.

به طور کلی استفاده از دستگاه دورکن می تواند روح تازه‌ای یک کارگاه نجاری داده و تمامی کارهای برش را با کیفیت بسیار بالا انجام دهد.

دستگاه دورکن یک دستگاه پیشرفته و در مدل های مختلف از لحاظ تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد به دلیل سیستم خاصی که در این دستگاه به کار برده شده از قیمت بالایی برخوردار می باشد.

برخی از کارگاه های نجاری توان هزینه یک دستگاه نو را ندارند اما می توانند یک دستگاه دور کن دست دوم با کیفیت بالا تهیه کنند تا با هزینه کمتر بسیاری از از کارهای برش را انجام دهند.

برای خرید یک دستگاه دورکن دست دوم با کیفیت بالا باید به برخی از نکات توجه ویژه کرد که عبارتند از:

  • در هنگام خرید دستگاه انتخاب مدل مناسب بسیار مهم می باشد زیرا این دستگاه در مدل های اتوماتیک و دستی وجود دارند و بنا به نیاز کارگاه می توان هر کدام از این نمونه ها را انتخاب کرد. 
  • به مدت زمانی که دستگاه کار کرده است و همچنین مشخصات فنی دستگاه از قبیل قدرت موتور و طول ریل و سایر گزینه های دستگاه از لحاظ سلامت باید  توجه شود.
  •  باید دستگاه را از مراکز فروش معتبر که در هنگام فروش دستگاع دست دوم گارانتی و سلامت دستگاه را ضمانت می کنند اقدام به خرید کرد.
  • همچنین باید دستگاه را از مراکزی تهیه کرد که تمامی مشخصات و روش کار با دستگاه را به شما آموزش دهد تا بتوانید به راحتی با دستگاه کار کنید.
  • همچنین برخی از مراکز هستند که دستگاه را در محل کارگاه تحویل می دهند و تمامی تجهیزات آن را آماده و نصب می کنند در نتیجه خرید از این مراکز موجب اطمینان خاطر مصرف کننده می باشد.
  • برخی از مراکز معتبر عرضه دستگاه دور کن دست دوم این محصول را به صورت اقساط نیز ارائه می دهند برای افرادی که نمی توانند به صورت یکجا هزینه کنند این نوع خرید نیز مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
دستگاه دورکن دست دوم پایون

مشخصات فنی دستگاه دورکن پایون

انجام برش های دقیق و بدون لب پریدگی قطعات چوبی و ام دی اف منجر می‌ شود تا محصول تولید شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

امروزه بهترین دستگاه برای انجام این برش های دقیق و منظم و زاویه های مختلف دستگاه دورکن پایون می باشد.

دستگاه دورکن پایون در مدل های مختلف و اندازه های گوناگون تولید می شود که تمامی تفاوت دستگاه دورکن از لحاظ قابلیت های دستگاه در سه گزینه و فاکتور قرار می گیرد که عبارتند از:

  • میز دستگاه: از مهمترین قسمت های هر دستگاه میز برش آن می باشد که در شرایط استاندارد از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود و دارای شیارهایی برای انواع برش های گونیا و گیره های مختلف می باشد و طول میز برش از ۱۰۰ سانتی‌متر شروع و تا ۳۸۰ سانتی متر وجود دارد که متناسب با فضای داخلی کارگاه می‌ توان از هر نمونه‌ای که بخواهید انتخاب کنید.
  • ریل دستگاه: چند مدل ریل برای حرکت قطعات چوبی در دستگاه اره دورکن وجود دارد که در هر دستگاه با توجه به نوع ریل آن از لحاظ سرعت و کاربرد تفاوت پیدا می کند
  • گونیای جلو اره کن: وجود گونیای جلو اره کن برای برش گونیا و زاویه های مختلف می تواند از انجام کارهای زمان بر جلوگیری کند و همچنین زاویه ها را به صورت کاملاً منظم با هر زاویه ای که تنظیم شود برش دهد.

به طور کلی برخی از مشخصات فنی تمامی مدل های دستگاه دورکن پایون وجود دارند که عبارتند از:

  • دارای یک موتور بسیار قدرتمند می باشد که توانایی برش ورق های ضخیم را دارد.
  • دارای گونیای پشت اره و جلو اره می باشد که وجود آن موجب دقت و برش های استاندارد می باشد.
  • سرعت اره خط زن آن بسیار بالا می باشد.
  • دارای صفحه نمایشگر دیجیتال می باشد که تمامی کارهای دستگاه بر روی آن نمایش داده می شود.

سفارش آنلاین دستگاه دورکن دست دوم با کمترین قیمت

به دلیل کاربرد بسیار بالای دستگاه دورکن می توان با خرید مدل های دست دوم آن از لحاظ هزینه صرفه جویی بسیار خوبی انجام داد.

یکی از راه‌ های خرید دستگاه دور کن دست دوم با کمترین قیمت ممکن سفارش خرید آنلاین دستگاه دورکن می باشد.

خرید به صورت آنلاین موجب می ‌شود تا به صورت مستقیم با عرضه کننده آن در ارتباط باشید و به همین جهت بسیاری از هزینه‌ های جانبی که توسط واسطه ها ایجاد می‌ شود کاهش پیدا می‌ کند و موجب خرید دستگاه با قیمت ارزان‌تر است.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دورکن کاوا مدل KW 1038

دورکن کاوا مدل KW 1038 | خرید دورکن مارک معتبر

دورکن کاوا مدل KW 1038 به عنوان بهترین مارک موجود در بازار می باشد. شما …

واتس اپ