دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / دورکن دست دوم در تهران زیر قیمت بازار

دورکن دست دوم در تهران زیر قیمت بازار

دورکن دست دوم در تهران زیر قیمت بازار در این مرجع فروش معتبر قابل ارائه می باشد. اگر قصد خرید یک دستگاه دورکن درجه یک را دارید، می توانید همین حالا در وب سایت این مجموعه سفارش خود را ثبت کنید.

همه چیز درباره دستگاه دورکن ام دی اف

دستگاه دورکن به عنوان یک وسیله برشی مدرن، پرکاربردترین دستگاه مورد استفاده در کارگاه های نجاری و کارخانجات تولید کننده انواع منسوجات چوبی و ام دی اف می باشد.
این دستگاه با دارا بودن یک تیغ اره می تواند بدون هیچ گونه محدودیتی انواع برش های زاویه دار، گرد و مستقیم را انجام دهد. همچنین می تواند قطعات را به صورت خیلی کوچک تا خیلی بزرگ برش دهد.
در دستگاه های دورکن دستی تمامی تنظیمات دستی و به وسیله اپراتور انجام می گیرند، در حالی که در دستگاه های دورکن اتوماتیک تمامی تنظیمات کامپیوتری انجام می گیرند.
از جمله مهم ترین ویژگی های یک دستگاه دورکن مرغوب موارد زیر را می توان نام برد:

  • قابلیت زدن برش های دقیق و سریع را دارد.
  • دارای استهلاک پایین است.
  • امکان اپراتوری آسانی خواهد داشت.
  • به مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارد.

لازم به ذکر است که دستگاه دورکن به دلیل کارکرد عالی که دارد و قطعات مهمی که در آن به کار رفته است، قیمت بالاتری هم دارد.

دورکن دست دوم در تهران

راهنمای خرید بهترین دستگاه دورکن

دستگاه دورکن به طور کلی دارای توانایی برش بسیار خوبی در زوایای متفاوتی می ‌باشد و قابلیت این را دارد که تخته های چوب و ام دی اف را با هر میزان ضخامتی برش دهد.
هنگام خرید دستگاه دورکن چند نکته اساسی را همواره باید مد نظر قرار داد، از جمله:

  • برای برش صاف و یک دست، دستگاه نباید دارای لرزش باشد.
  • گونیای طولی به خوبی و محکم در اندازه مورد نظر ثابت شده و سرعت چرخش تیغه در حد استاندارد باشد.
  • دستگاهی خریداری شود که نکات ایمنی کاربری در آن با استانداردهای روز دنیا منطبق شود.
  • تیغه های دستگاه و میز ریلی آن نباید لق باشند.
  • موتور دستگاه دورکن مهم ترین قسمت دستگاه می باشد و نیروی لازم برای حرکت تیغ اره را تامین می کند، بنابراین قدرت موتور در انتخاب دستگاه تاثیرگذار است.

شما می توانید برای خرید یک دستگاه دورکن دست دوم در تهران به عنوان اقتصادی ترین دستگاه برش، از طریق بازرگانی فروش زیر اقدام نمایید، تا بهترین قیمت دورکن دست دوم را بدست آورید.

دورکن دست دوم در تهران

خرید مناسب ترین قیمت دستگاه دورکن دست دوم در تهران

اگر خواهان انواع دستگاه های صنعتی مخصوص حوزه چوب و ام دی اف هستید دیگر لازم نیست هزینه زیادی بپردازید و محصول مورد نظر خود را گران قیمت تهیه کنید. شما می توانید با خرید دستگاه دورکن دست دوم از طریق این نمایندگی فروش، کمترین هزینه را پرداخت کنید.
این نمایندگی دورکن کارکرده را با کیفیت بسیار عالی و منحصر به فرد و به شکل کاملا سالم مانند نمونه اولیه دارا بوده و به بازار ارائه می دهد. فقط کافی است دستگاه دورکن دست دوم در تهران را به آسانی از طریق این مرکز فروش سفارش دهید.
مجموعه ما دستگاه های دورکن را با ضمانت بر اصل بودن تمامی قطعات محصول و سالم بودن کل دستگاه و همچنین ارزان ترین قیمت روز در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. هم اکنون جهت مشاهده نمونه ها و ثبت سفارش خود با همکاران ما در تماس باشید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دورکن کاوا مدل KW 1038

دورکن کاوا مدل KW 1038 | خرید دورکن مارک معتبر

دورکن کاوا مدل KW 1038 به عنوان بهترین مارک موجود در بازار می باشد. شما …

واتس اپ