دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / قیمت دورکن پایون ۳۸۰ | راهنمای خرید | ماشین آلات تمیشه

قیمت دورکن پایون ۳۸۰ | راهنمای خرید | ماشین آلات تمیشه

قیمت دورکن پایون ۳۸۰ در این نمایندگی فروش آنلاین، ارزان ترین قیمت بازار می باشد. جهت سفارش آنلاین دستگاه و استعلام لیست قیمت دورکن پایون، همین حالا با مشاورین بازرگانی ماشین آلات تمیشه تماس بگیرید.
در چند سال اخیر صنعت چوب و ام دی اف گسترش و رونق فراوانی یافته و با پیشرفت تکنولوژی، ماشین آلات و دستگاه های کارآمدی در این زمینه ابداع شده اند.
نتیجه روی کار آمدن این دستگاه ها کاهش نیروی انسانی ماهر، سهولت انجام کار، دقت بالاتر و سرعت بیشتر در انجام عملیات می باشد.
در ادامه به بررسی اجمالی دستگاه دورکن و انواع مدل های آن می پردازیم و یک لیست قیمت دورکن پایون ۳۸۰ در اختیار شما خریداران قرار خواهیم داد.

دستگاه اره دورکن پایون ۳۸۰ چیست؟

یکی از ماشین آلات امروزی و پیشرفته، دستگاه دورکن است که جزو مهم ترین ملزومات در صنعت چوب به شمار می آید. در واقع وظیفه اصلی دستگاه دورکن، برش زنی ورق های چوب و سایر مصنوعات چوبی در ابعاد و زوایای مختلف است.
دستگاه های دورکن بر حسب عملکرد انواع مختلفی دارند و به طور کلی در دو گروه اتوماتیک و دستی قرار می گیرند. دستگاه دورکن اتوماتیک دارای یک صفحه نمایش است که می توان زوایای برش توسط اره اصلی و اره خط زن را تنظیم نمود.
مدل دستی دستگاه این قابلیت را ندارد و تمامی تنظیمات برش باید به صورت غیر خودکار و دستی اعمال گردد.
دستگاه های دورکن از لحاظ شمای کلی و کارکرد دارای سه نوع واگنی، ریل دار و لوکوموتیوی می باشند. دستگاه دورکن پایون ۳۸۰ یکی از بهترین و کارآمدترین برندهای دورکن موجود در بازار شناخته می شود که از نوع ریلی با طول ۳۸۰۰ میلی متر است.
از سایر مشخصات فنی و ویژگی های دستگاه اره دورکن پایون ۳۸۰ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت برش های مختلف در زوایای ۰ تا ۴۵ درجه
  • قدرت بالای موتور دستگاه (۷٫۵ اسب بخار)
  • سرعت زیاد اره خط زن (۱۰ هزار دور در دقیقه)
  • قابلیت تنظیم ارتفاع برش
  • برق سه فاز و تک فاز

قیمت دورکن پایون 380

عوامل موثر بر قیمت دورکن پایون ۳۸۰

لازم به ذکر است که دستگاه دورکن مارک پایون یک تحول عظیم در صنعت چوب ایجاد کرد و عملیات برش زنی را بسیار آسان تر و سریع تر نمود.
ناگفته نماند که دستگاه دورکن ریلی ۳۸۰ یکی از انواع پرکاربرد و پرفروش اره دورکن پایون می باشد که نسبت به سایر مدل های دستگاه، از کارایی بهتر، استهلاک کمتر و طول عمر بالاتری برخوردار است.
لیست قیمت دورکن پایون تحت تأثیر عوامل مختلفی دائماً در حال نوسان می باشد که این عوامل عبارتند از:

  1. ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه
  2. نوسانات نرخ ارز
  3. نحوه فروش دستگاه دورکن

همانطور که متوجه شدید این روزها بازار خرید و فروش دستگاه دورکن پایون ۳۸۰ رونق چشمگیری یافته، از این رو بسیاری از شرکت ها در صدد ارتقای کسب و کار خود در این زمینه بر آمده اند.

خرید بی واسطه دستگاه دورکن پایون با قیمت مناسب

شاید این سوال برای شما پیش آید که چگونه به یک شرکت عرضه کننده دستگاه دورکن اعتماد کنیم و یک خرید تضمینی و مقرون به صرفه داشته باشیم؟
در پاسخ باید گفت که این مجموعه معتبرترین و رسمی ترین نمایندگی دورکن پایون می باشد که تمامی واسطه ها را حذف نموده و خریداران را مستقیماً به تولید کننده یا وارد کننده دستگاه دورکن متصل می نماید.

پس اگر می خواهید جزو اولین افرادی باشید که راز این خرید اقتصادی را می دانند، همین حالا برای خرید و سفارش آسان اقدام کنید. همچنین می توانید برای استعلام قیمت دورکن پایون ۳۸۰ با کارشناسان ما در بخش فروش سایت ارتباط باشید.
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دورکن کاوا مدل KW 1038

دورکن کاوا مدل KW 1038 | خرید دورکن مارک معتبر

دورکن کاوا مدل KW 1038 به عنوان بهترین مارک موجود در بازار می باشد. شما …

واتس اپ