دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / ارزانترین لیست قیمت دورکن پایون در ایران

ارزانترین لیست قیمت دورکن پایون در ایران

قیمت دورکن پایون با کیفیت بالا در این مرکز فروش باورنکردنی است، ما در لیست ارازن قیمت ‌ترین مراکز ارائه دهنده انواع دورکن پایون قرار گرفته‌ایم. قیمت ارزان با کیفیت بالا را فقط از ما بخواهید.

با دورکن پایون بیشتر آشنا شوید

اگر یک نجار باشید یا شرایط کاری شما طوری باشد که با برش انواع چوب و زیر مجموعه‌های چوبی سروکار داشته باشید با دستگاه ها و ابزار کاربردی آنها نیز آشنایی کامل دارید.
همانطور که می‌دانید دورکن یکی از ابزار برشی قابل استفاده در کارگاها و کارخانجات مرتبط با صنایع چوب و ام دی اف و مصنوعات چوبی و پی‌وی‌سی می‌باشد.

دستگاه دورکن دارای یک تیغ اره می‌باشد که برش را انجام می‌دهد.
به وسیله دستگاه دورکن می‌توان برش‌های مستقیم و زاویه دار را انجام داد و در واقع محدودیتی در برش نیست و همچنین از نظر ابعاد نیز محدودیتی برای قطعات وجود ندارد و می‌تواند قطعات کوچک تا قطعات بزرگ و خیلی بزرگ را شامل شود.
دستگاه دورکن برش قطعات را به صورت تک ورق انجام می‌دهد، بطوری که قطعه مورد نظر روی ریل دستگاه دورکن قرار می‌گیرد و از روی تیغ اره به وسیله کاربر حرکت داده می‌شود تا برش در قسمت مورد نظر انجام شود.
دورکن‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که ما در اینجا به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.
▪ برش دقیق و سریع
▪ عملکرد ساده و دقیق بدون نیاز به مهارت و تخصص خاص
▪ اپراتوری آسان و استهلاک پایین دستگاه

دسته بندی دورکن‌ها بر اساس مولفه‌های مختلفی صورت می‌گیرد که در دسته بندی کلی به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم می‌شوند.
انواعی از دورکن‌ها هم که برای برش قطعات بزرگ استفاده می‌شوند بر اساس سیستم حرکتی دورکن دسته‌بندی می‌شوند که شامل؛ دورکن ریل دار، دورکن واگنی، دورکن لوکوموتیوی که این دسته بندی فقط بر اساس روش کار صورت می‌گیرد.
که ایده‌ آل ترین نوع دورکن در بین اینها دورکن واگنی می‌باشد و تقسیم بندی دیگر دورکن‌ها بر اساس ساده یا خط زن بودن دورکن است.

و اما اجزای تشکیل دهنده دورکن‌ها، می تواند؛ متور (که مهمترین قسمت دستگاه است)، تیغ اره، ریلی که دور کن روی آن قرار می‌گیرد، گونیا، محل نگهداری اره اضافی، یونولیت لیزر و پنل اپراتور باشد.
دورکن پایون یکی مقاومترین و کاربردی‌ترین انواع دورکن می‌باشد که توسط یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های فروش و ارئه ابزار و ماشین الات در حوزه صنعت چوبی فعالیت می‌کند. دورکن پایون از ماشین آلات فوق پیشرفته ‌ای است که خطر و تهدید کاربر را به حداقل می رساند.

قیمت دورکن پایون

قیمت دورکن پایون در بازار ایران

قیمت دورکن پایون در بازار داخل نسبت به کیفیتش بسیار مناسب می‌باشد.
شرکت پایون عرضه کننده انواع دورکن پایون توانسته در امر معاونت فروش و خدمات پس از فروش گام های موفقی برداشته باشد.
پس اگر شما به دنبال خرید یک دستگاه با کیفیت و با قیمت مناسب و همچنین با خدمات پس از فروش خوب هستید دورکن پایون بهترین انتخاب می‌تواند باشد.
قیمت دورکن پایون در مقایسه با نمونه‌های بی کیفیت موجود وحتی علارقم کیفیت پایین و اما قیمت بالا بسیار مناسب و به‌صرفه می‌باشد.

سفارش خرید دورکن پایون بدون واسطه

سیاست فروش مجموعه ما با هدف تسریع در دسترسی مشتریان به محصولات مخصوصا دورکن پایون بر مبنای فروش مستقیم و بدون واسطه بنا شده است بطوری که در حال حاضر شما فقط با یک تماس می‌توانید درخواست خرید خود را ثبت کنید.
قیمت دورکن پایون را از معتبرترین مجموعه فروش دورکن دنبال کنید تا موفق به خرید بهترین دستگاه دورکن پایون شوید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دورکن کاوا مدل KW 1038

دورکن کاوا مدل KW 1038 | خرید دورکن مارک معتبر

دورکن کاوا مدل KW 1038 به عنوان بهترین مارک موجود در بازار می باشد. شما …

واتس اپ