دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه لبه چسبان / فروش دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب

فروش دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب

دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب را با کیفیت بالا و قیمت ارزان از این مرکز فروش خرید کنید. شما علاوه بر خرید یک دستگاه با کیفبت و دارای کارآیی بالا می‌توانید یک قیمت استثتایی برای خرید این دستگاه بپردازید.

معرفی انواع دستگاه لبه چسبان

دستگاه‌های لبه چسبان با توجه به تعداد ایستگاه‌های نصب شده بر روی آنها امکان انجام عملیات مختلفی را دارند. ما برای درک بهتر عزیزان مخاطب در زیر به اختصار به معرفی این ایستگاه‌ها خواهیم پرداخت:
▪ ایستگاه پیش فرز: به منظور فرز کاری لبه یا همان ضخامت کار و برطرف کردن ناهمواری و لب پریدگی استفاده می‌شود.
▪ ایستگاه چسب: این ایستگاه شامل عملیات چسب زنی و غلطک فشار است.
▪ ایستگاه اره سر و ته‌ زن: این ایستگاه پس از چسبیدن نوار به لبه، اضافه‌هایی از نوار که پس از فرایند لبه چسب زنی بر روی کار به جا می‌ماند توسط اره سر و ته زن بریده می‌شود.
▪ ایستگاه فرز بالا و پایین زن: اضافه‌های باقی مانده نوار در بالا و پایین لبه‌های کار در این ایستگاه بریده می‌شود
▪ ایستگاه کرنر زن: نوار لبه در این ایستگاه بصورت نهایی و چهار گوشه یه صفحه فشرده چوبی گرد می‌شود
البته علاوه بر ایستگاهای فوق‌الذکر این امکان وجود دارد که ایستگاهای دیگری هم بصورت سفارشی روی دستگاه نصب شود.
حال در اینجا سعی داریم انواع دستگاه لبه چسبان را به شما عزیزان معرفی کنیم، لبه چسبانها در انواع مختلفی موجود هستند که در یک دسته بندی کلی می‌توان آنها را به دو گروه اتوماتیک و غیر اتوماتیک تقسیم کرد.
در دسته بندی دیگری می‌توان آنها را به دو گروه ثابت و قابل حمل تقسیم کرد که هر کدام از این دسته بندی‌ها خود نیز دارای زیر مجموعه‌‌ای دیگری هستند مثلا لبه چسبان قابل حمل به دو دسته PVC و اتویی تقسیم می‌شود که تفاوت اصلی لبه چسبان ثابت و قابل حمل در این است که در لبه چسبان قابل حمل چسب به سطح نوار لبه می‌چسبد، در صورتی که در لبه چسبانهای ثابت لبه کار چسب زنی می‌شود.

دستگاه لبه چسبان دست دوم

دستگاه لبه چسبان نوین چوب چه مشخصات و مزایایی دارد؟

شرکت نوین چوب عرضه دهنده‌ای انواع دستگاه لبه چسبان دست دوم و لبه چسبان نو می‌باشد که هر کدام از این دستگاه ها دارای کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی هستند.
این دستگاها طراحی شده توسط کادر مجرب و حرفه‌ای این شرکت هستند وهمچنین طبق آخرین استانداردهای روز دنیا و از مواد درجه یک مرغوب ساخته شده‌اند.
از مزایای ویژه دستگاه های تولیدی شرکت نوین چوب می‌توان به خدمات پس از فروش ویژه حتی برای دستگاه لبه چسبان دست دوم این شرکت اشاره کرد. بدین شکل که مهندسین و کادر فنی این شرکت بطور دائم در دسترس بوده و به تمامی سولات فنی شما عزیران در زمینه استفاده از این دستگاه پاسخ خواهند داد.

فروش دستگاه لبه چسبان دست دوم با قیمت مناسب

دستگاه لبه چسبان دست دوم ارائه شده در این مجموعه فروش دارای کیفیت بسیار بالا و همچنین کارآیی بسیار مطلوبی است در واقع به جرات می‌توان گفت که این دستگاه لبه چسبان دست دوم تنها تفاوتی که با دستگاه نو دارد این است که قیمت خیلی پایینتری را دارد وگرنه از لحاظ کارکرد و کیفیت هیچ تفاوتی با نمونه‌های نو این دستگاه ندارند.

ما با ضمانت کارکرد صحیح و بدون هیچگونه خرابی و اخلال در کار این دستگاها را در اختیار شما بزرگواران قرار می‌دهیم.

قیمت دستگاه لبه چسبان کارگاهی نوین چوب

اگر شما هم خریدار لبه چسبان کارگاهی نوین چوب هستید، حتما قیمت خرید این محصول برایتان مهم است. شما می توانید در کمترین زمان ممکن پس از استعلام قیمت دستگاه لبه چسبان کارگاهی نوین چوب، بدون هیچ واسطه ای سفارش خود را به ثبت برسانید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت لبه چسبان اتوماتیک

ارزانترین لیست قیمت دستگاه لبه چسبان kdt

لیست قیمت دستگاه لبه چسبان kdt را می توان از بازرگانی ها و مراکز عرضه …

واتس اپ