دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه پانل بر / دستگاه پانل بر دست دوم با تضمین در کیفیت

دستگاه پانل بر دست دوم با تضمین در کیفیت

دستگاه پانل بر دست دوم با تضمین در کیفیت و قیمت زیر بازار توسط بزرگترین مرکز فروش تجهیزات دست دوم به فروش می رسد. انواع پانل بر دست دوم پرکاربرد را به صورت اینترنتی و در کمترین زمان ممکن می توانید بخرید.

دستگاه پانل بر دست دوم و کاربرد آن

پانل بر، یکی از انواع تجهیزات کارگاهی است که دارای تیغ اره بزرگی برای برش اندازه های مختلف پانل ها به قطعات کوچکتر می باشد.
این دستگاه دارای تیغه‌ اره‌ های معمولا گردبر است که در انواع و اقسام مختلفی در دستگاه ها وجود دارند که موجب استفاده پانل برها در طیف گسترده ای از کارها می‌ شوند، به نوعی محدودیتی در برش قطعات چوبی ندارند و این برش تمام اندازه ها از قطعات کوچک تا بزرگ را شامل می گردد.
پانل بر، مناسب ترین وسیله با دقت و سرعت بالایی است که با نرم‌ افزارهای مدرن صورت می گیرد.
در کار با پانل بر، صفحات مواد اولیه را به صورت ثابت روی میز این دستگاه قرار می‌ دهند که این قطعات، توسط یک اهرم فشار ایمن می‌ شوند و سپس با استفاده از یک تیغه اره که روی یک حمال در سرتاسر صفحات مواد اولیه جا به جا می شود، برش صورت می گیرد.
پانل برها در دو مدل افقی و عمودی (ایستاده) هستند که یکی از فاکتورهای مهم خرید، توجه به این مدل دستگاه می باشد، چرا که بازدهی، میزان برش اندازه قطعات و میزان محلی که قرار می گیرند، در مدل های گوناگون دستگاه با یکدیگر متفاوت هستند.
پانل بر عمودی، برای برش پانل‌ های سایز بسیار بزرگ، به کار می رود که تنها به یک اوپراتور نیاز دارد؛ اما در مدل افقی برای پانل‌ های سایز بزرگ یک اوپراتور هم برای جا به جا کردن و جایگذاری پانل ها نیاز است.
پانل بر افقی همانگونه که از نام آن پیداست به صورت افقی قرار می گیرد و تیغه آن هم در همین حالت می باشد.
اما مسئله ای که در این جا بسیار حائز اهمیت است، قیمت پانل برها می باشد، زیرا این تجهیزات دارای قیمت بالایی به جهت فرایند انجام کار خود هستند.
بسیاری از شرکت ها و کارگاه ها قادر به خرید این دستگاه با این هزینه بالا نیستند، که در این صورت اقدام به تهیه دستگاه پانل بر دست دوم می کنند که هم قیمت مناسبی دارد و هم می توان در صورت ظهور دستگاه جدید و پیشرفته تر آن را تعویض نمود.

دستگاه پانل بر دست دوم

ویژگی های خرید پانل برهای دست دوم

تجهیزات کارگاهی، شامل پانل برها که دارای قدرت و سرعت بسیار بالایی می باشند و بر میزان بازدهی کار می افزایند، بی شک وجود آن ها در کارگاه ها الزامی است.

این دستگاه پیشرفته و کارآمد، از علم روز تبعیت می کند و حتی روز به روز نیز مدل های جدید آن با عملکرد بهتر به تولید می رسد.

یکی از پارامترهای خرید دستگاه هایی چون پانل بر قیمت آنان است، چرا که دارای قیمت بالایی هستند، پس می توان گفت از مهمترین راه های خرید کمترین قیمت دستگاه پانل بر دست دوم، خرید نوع دست دوم آن می باشد، با وجود اینکه خرید پانل بر دست دوم، ویژگی هایی چون نکات زیر را شامل می گردد:

  • دسترسی به کمترین قیمت و خرید با نصف قیمت پانل بر نو
  • در صورت تعویض و یا خرید مدل جدیدتر دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت.
  • هر لحظه نگران کوچکترین خراش یا آسیب به آن به جهت پرداخت هزینه سنگین نیستید.

سفارش آنلاین پانل بر دست دوم باکیفیت

همانگونه که اشاره شد، پانل برها یکی از مهمترین تجهیزات کارگاهی هستند که می توان جهت صرفه جویی در هزینه آن ها را به صورت دست دوم خریداری کرد.
خرید دستگاه پانل بر دست دوم بی شک دارای مزایا و مشخصاتی است که کاربران به سمت تهیه این محصول با این شرایط روی آورده اند.
مراکز معتبر زیادی در سطح کشور هستند که بهترین تجهیزات کارآمد را به صورت دست دوم و آنلاین به فروش می رسانند که این مراکز، جزو بزرگترین و معتبرترین های بازار داخل به شمار می روند.
برای دسترسی به قیمت پانل برهای دست دوم و یا خرید آن ها، می توانید با مشاورین این مرکز تماس بگیرید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین پانل بر اتوماتیک

بهترین پانل بر اتوماتیک با خرید بدون واسطه

بهترین پانل بر اتوماتیک را می توانید همین حالا با خرید بدون واسطه از طریق …

واتس اپ