دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / قیمت دستگاه دورکن کارکرده با خرید اینترنتی

قیمت دستگاه دورکن کارکرده با خرید اینترنتی

قیمت دستگاه دورکن کارکرده با خرید اینترنتی از این سایت مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد، جهت خرید دستگاه با تضمین کیفیت و بدون حضور واسطه ها با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

دورکن ام دی اف و بهترین مارک های آن

دستگاه دورکن یکی از وسایل بسیار مهمی است که در برشکاری انواع منسوجات چوبی مانند ام دی اف، نئوپان و پی وی سی و مواردی از این قبیل کاربرد دارد.
با کمک گرفتن از این دستگاه امکان برش چندین ورق چوب و ام دی اف به صورت همزمان مهیا می گردد، که کیفیت برش های ایجاد شده بسیار مناسب است.
در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که دستگاه های دورکن را با ویژگی‌ ها و مشخصات مختلفی تولید و به بازار ارائه می ‌دهند.
قیمت دستگاه دورکن با توجه به مارک آن تغییرات چشمگیری دارد، جهت پرداخت هزینه های مناسب و تهیه بهترین نوع دستگاه دورکن خوب است تا اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.
ریل در این دستگاه ها اهمیت زیادی دارد، در دستگاه های دورکن دو ریل ساچمه ای و واگنی وجود دارد که با توجه به سلیقه و نوع کارکرد نجاران می توانند هر کدام از این ریل ها را انتخاب کنند؛ اما نکته مهم این است که ریل ساچمه ای کارکرد نرم تر و بدون صداتری دارد.
دستگاه دورکن باکیفیت بالا باید مجهز به متر دیجیتال باشد تا دقت در برش بیشتر گردد.
همچنین وجود تیغه خط زن و امکان تنظیم آن نیز مهم است که عمق بریدگی زیاد نباشد و در صورتیکه عمق برش خیلی کم شود شیار به وجود آمده به صورت لب پر و دندان موشی می شود.
این دستگاه ها باید دارای کاربری ساده باشند و توسط یک اپراتور به راحتی هدایت گردند، همچنین داشتن دو زاویه پرکاربرد ۹۰ درجه و ۴۵ درجه با تنظیمات آسان یکی از بهترین مشخصات فنی دستگاه های دورکن محسوب می شود.
خوب است بدانید که بهترین مارک های دورکن موجود در بازار تمامی موارد گفته شده را دارند و حتی برخی از آنها مشخصاتی بیشتر از این موارد را در خود جای داده اند.

قیمت دستگاه دورکن کارکرده

از کجا دستگاه دورکن دست دوم باکیفیت بخرم؟

دستگاه دورکن از تجهیزات مهم و ضروری در کارگاه های نجاری است و در صورتی که یک کارگاه که به تازگی مراحل کاری خود را شروع کرده امکان خرید این دستگاه به صورت نور را ندارد، زیرا هزینه های دستگاه دورکن بالا می باشد.
از آنجا که قیمت دستگاه دورکن کارکرده به نسبت دستگاه های نو کمتر است، ممکن است در هنگام خرید آن توجه کافی به بررسی کیفیت این دستگاه نداشته باشید و پس از خرید متوجه برخی مشکلات فنی در آن شوید.
خوب است در هنگام خرید این دستگاه به مدت زمان کارکرد دستگاه توجه شود و همچنین برخی از مشخصات فنی مانند قدرت موتور، طول ریل و کیفیت تیغ برش مورد بررسی کامل قرار بگیرد.
اگر برای شما هم این سوال وجود دارد که از کجا دستگاه دور کن دست دوم باکیفیت بخرم؟ خوب است بدانید که بهترین توصیه ما به خریداران این دستگاه ‌ها انتخاب مراکز عرضه های معتبر و بدون حضور واسطه ها می باشد.
برخی از نمایندگی‌ های عرضه و پخش دستگاه های دورکن با تهیه انواع مختلف این دستگاه ها به صورت دست دوم و بررسی کامل آنها و رفع ایرادات احتمالی اقدام به عرضه این دستگاه با قیمت مناسب تر می کنند، انتخاب این مراکز می تواند اطمینان کافی در خریدار به وجود بیاورد.

ارزان ترین قیمت دستگاه دورکن کارکرده در ایران

اگر شما هم جزء افرادی هستید که قیمت دستگاه دورکن برایتان اهمیت زیادی دارد و به دنبال ارزان ترین آن می باشید به شما توصیه می ‌کنیم تا از طریق مراکز معتبر اقدام به خرید این دستگاه نمایید.
این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مراکز در ایران شناخته شده است که با ارائه ارزان ترین قیمت دستگاه دورکن کارکرده و نو امکان خرید آن را برای همه مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم نموده است.
زیرا با راه اندازی سایت آنلاین تمامی محصولات خود را در اقصی نقاط کشور ارائه می ‌دهد.

با انتخاب این مجموعه جهت ثبت سفارش و خرید دستگاه دورکن کارکرده و یا نو در کمترین روز کاری می توانید این دستگاه ها را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش آن و همچنین راهنمای نصب و راه اندازی دریافت کنید.
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دورکن کاوا مدل KW 1038

دورکن کاوا مدل KW 1038 | خرید دورکن مارک معتبر

دورکن کاوا مدل KW 1038 به عنوان بهترین مارک موجود در بازار می باشد. شما …

واتس اپ