دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / قیمت دستگاه دورکن دست دوم با خرید بدون واسطه

قیمت دستگاه دورکن دست دوم با خرید بدون واسطه

قیمت دستگاه دورکن دست دوم با خرید از این مجموعه بسیار به صرفه است. شما خریداران می توانید بهترین کیفیت دورکن کارکرده را به صورت بدون واسطه از این نمایندگی فروش آنلاین سفارش دهید.

این روزها فرآورده های متنوع چوب مانند ام دی اف بسیار کاربردی شده اند و به وفور در دکوراسیون منازل، کابینت سازی و موارد این چنینی مورد استفاده قرار می گیرند. دورکن ها یکی از مهم ترین و اصلی ترین ماشین آلات برش در حوزه نجاری می باشند که در این مقاله به بررسی بیشتر این موضوع و نحوه استعلام قیمت دستگاه دورکن دست دوم خواهیم پرداخت.

دستگاه دورکن چه عملیاتی انجام می دهد؟

به کمک دستگاه دورکن نجاری می توان انواع فرآورده های چوب را با هر ابعاد و ضخامتی، با دقت و سرعت بالا برش زد.
اجزای مختلف دستگاه دورکن شامل تیغ اره اصلی، گارد تیغ اره، محل خروج تیغ اره، تابلوی کنترل، گونیا، ریل کشویی، کلید توقف اضطراری و سوییچ دستگاه می باشند.
اگر بخواهیم به طور دقیق تر و حرفه ای تر به مکانیزم دستگاه برش دورکن نگاه کنیم، می توانیم بگوییم که این ماشین به ترتیب عملیات دور کردن صفحات چوب، دو راهه کردن، کنشکاف زدن، فارسی بر کردن، زبانه کردن و برش زنی نهایی را انجام می دهد.
برای کار با دستگاه دورکن کافیست در ابتدای زوایای برش را تعیین کنید و از طریق صفحه نمایشگر دیجیتال به دستگاه بدهید، در نهایت مطلوب ترین کیفیت برش را خواهید دید.
گفتنی است که برای کار با صفحات با ابعاد بزرگ تر، دستگاه حداقل به سه نفر اپراتور نیاز دارد که این افراد می بایست هوشیار باشند و نکات ایمنی را حین کار با دستگاه برش، رعایت نمایند.
به طور کلی دستگاه های دورکن را با توجه به سایز دستگاه و طول ریل به کار رفته در آن، به سه دسته ریل ساچمه ای، واگنی و لوکوموتیوی تقسیم بندی می کنند.

قیمت دستگاه دورکن دست دوم

بهترین دستگاه دورکن دست دوم در بازار

دورکن ها جزو کارآمدترین و باکیفیت ترین دستگاه های برش محسوب می گردند که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند.
لازم به ذکر است که بازار فروش دستگاه دورکن نجاری از رونق خوبی برخوردار بوده و برای افرادی که در صنعت چوب فعالیت دارند، ایده آل ترین گزینه پیش رو خواهد بود.
باید گفت که این دستگاه پرکاربرد در بازار قیمت های متفاوتی دارد که با توجه به مدل دستگاه تعیین می شود، ولی اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید پیشنهاد ما به شما خرید دورکن دست دوم می باشد.
جهت استعلام قیمت دستگاه دورکن دست دوم با ما در ارتباط باشید.

ارزان ترین قیمت دستگاه دورکن دست دوم در نمایندگی آنلاین

مجموعه ما اولین و معتبرترین مرکز تخصصی فروش دستگاه های برش نجاری است که سابقه درخشانی در زمینه عرضه ماشین آلات پیشرفته دارد.
اگر می خواهید بهترین دورکن دست دوم را با کیفیت تضمینی و قیمت منصفانه تهیه نمایید، همین حالا خرید خود را در این مرکز فروش آنلاین انجام دهید.
با سفارش دستگاه دورکن کارکرده از این سایت، دیگر خیالتان از بابت کیفیت دستگاه و سلامت قطعات آن راحت باشد.
مشاورین بخش فروش وب سایت آماده پاسخگویی با سوالات شما عزیزان در خصوص مشخصات فنی دستگاه های دورکن، قیمت دستگاه دورکن دست دوم و نحوه ارسال آن می باشند.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دورکن کاوا مدل KW 1038

دورکن کاوا مدل KW 1038 | خرید دورکن مارک معتبر

دورکن کاوا مدل KW 1038 به عنوان بهترین مارک موجود در بازار می باشد. شما …

واتس اپ