دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه لبه چسبان / قیمت دستگاه لبه چسبان اتوماتیک در نمایندگی فروش مستقیم

قیمت دستگاه لبه چسبان اتوماتیک در نمایندگی فروش مستقیم

قیمت دستگاه لبه چسبان اتوماتیک در نمایندگی فروش مستقیم آن کاملا مقرون به صرفه ارائه می گردد؛ زیرا در نمایندگی به هیچ عنوان واسطه حضور پیدا نمی کند و این دستگاه‌ ها به قیمت درب کارخانه ارائه می شود.
آیا با دستگاه لبه چسبان اتوماتیک آشنایی دارید؟
آیا می دانید که این دستگاه چه کاربردهایی دارد؟
فروش دستگاه لبه چسبان دست دوم برای چه افرادی مفید است؟
پس از برش ورق های ام دی اف و چوب، لبه های آنها دارای ظاهری نازیبا می باشد در حال حاضر دستگاه های با کیفیت تولید شده ‌اند که با کمک آنها می توان لبه های این قطعات برش خورده را با کمک نوارهای پی وی سی پوشش داد، به این دستگاه‌ها، لبه چسبان اتوماتیک می ‌گویند.
در صورت تمایل جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با دستگاه لبه چسبان تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

ویژگی های لبه چسبان اتوماتیک چیست؟

لبه چسبان اتوماتیک یک دستگاه بسیار پرکاربرد است که برای هر کارگاه فعال در صنعت چوب لازم و ضروری می باشد، در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه های لبه چسبان با توجه به تعداد ایستگاه هایی که دارد و همچنین برندهای تولیدکننده وجود دارد.
هرچه تعداد ایستگاه هایی که بر روی دستگاه وجود دارد بیشتر باشد در نتیجه دستگاه کار نهایی را با کیفیت بالاتری ارائه می دهد.
در اینجا به برخی از مهم ترین ویژگی های لبه چسبان اتوماتیک اشاره می‌ کنیم که به طور معمول بر روی اغلب دستگاه‌ها باید وجود داشته باشد.
دارای ایستگاه پیش ‌فرز جهت تمیز کردن لبه کار به شکل کامل و از بین بردن لب پریدگی ها و خطاهای برش
دارای ایستگاه چسب که شامل چند بخش مانند حرکت دهنده نوار لبه، چسب زن و غلتک های فشار
ایستگاه اره سر و ته زن برای قطع کردن سر و ته نوارهای لبه پس از چسبانده شدن بر روی لبه کار
ایستگاه کرنر زن برای گرد کردن گوشه های کار
از موارد ذکر شده ایستگاه های دیگری نیز در این دستگاه وجود دارد مانند ایستگاه پولیش، ایستگاه اسپری حلال چسب و همچنین ایستگاه لیسه که هر کدام در بهبود کیفیت کار نهایی تاثیرگذار هستند.
با توجه به ویژگی ها و اهمیت این دستگاه لازم است تا در تمامی کارگاه ها یک نمونه از دستگاه لبه چسبان وجود داشته باشد. در صورتی که برخی از کارگاه ها هزینه های کافی برای خرید دستگاه نو را ندارند می توانند از طریق مراکز فروش دستگاه لبه چسبان دست دوم اقدام به تهیه یک دستگاه با کیفیت و در حد نو کنند.

قیمت دستگاه لبه چسبان اتوماتیک

بهترین لیست قیمت دستگاه لبه چسبان اتوماتیک

به دست آوردن لیست قیمت لبه چسبان اتوماتیک برای افرادی که قصد خرید این محصول را جهت راه اندازی کارگاه های چوب بری دارند اهمیت پیدا می ‌کند.
زیرا با بررسی دقیق لیست قیمتی می تواند مطابق با هزینه های خود دستگاه های لبه چسبان اتوماتیک را در تعداد ایستگاه های مختلف تهیه نمایند.
برای اینکه بهترین لیست قیمت این محصول را بدست آورید به شما توصیه می ‌کنیم که از طریق مراکز معتبر و نمایندگی های عرضه و پخش اقدام کنید.
معمولاً نمایندگی های عرضه و پخش در شهرهای مختلف حضور دارند و البته در سال‌ های اخیر با ایجاد سایت های آنلاین امکان دسترسی به این مراکز راحت ‌تر شده است.

فروش ویژه بهترین لبه چسبان ایران

قیمت دستگاه لبه چسبان اتوماتیک با توجه به ویژگی هایی که به همراه این دستگاه ارائه می گردد تغییر پیدا می کند.
فروش ویژه بهترین لبه چسبان در ایران توسط این مرکز انجام می پذیرد؛ زیرا تمامی دستگاه های خود را به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده تهیه می‌ کند.

با اقدام به فروش ویژه امکان به دست آوردن تعداد بیشتری از مشتری و خریدار برای این مجموعه به وجود می‌ آید به همین سبب با عرضه دستگاه های لبه چسبان با قیمت مناسب تر موجب دریافت سود بیشتر می شود. از آنجا که جزء اهداف مدیران این مجموعه رضایت مشتری قرار دارد پس در مواقع خاص با اقدام به فروش ویژه گام ‌های بزرگی را جهت جلب رضایت مشتریان برمی‌ دارد.
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه لبه چسبان پایون 5 ایستگاه

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با بهترین قیمت

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با بهترین قیمت را می توانید تنها از طریق …

واتس اپ