دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / خرید دستگاه دورکن دست دوم | فروش فوق العاده دورکن mdf

خرید دستگاه دورکن دست دوم | فروش فوق العاده دورکن mdf

خرید دستگاه دورکن دست دوم بسیار مقرون به صرفه است. نمایندگی ما شرایط فوق العاده عالی برای خرید دستگاه دورکن mdf مارک پایون و نوین چوب با بهترین قیمت برایتان فراهم آورده است.

فعالان صنعت چوب خرید دستگاه دورکن دست دوم را به متقاضیان پیشنهاد می دهند. این دسته از ماشین آلات به شرط سلامت از کارایی بسیار بالایی برخوردارند. در این صورت می توانید خریدی اقتصادی داشته باشید، ضمن این که اگر بعد از مدتی قصد فروش داشته باشید به راحتی دستگاه فروخته خواهد شد و حتی ممکن است سود آور نیز باشد.
این شرکت با در اختیار داشتن تعداد قابل توجهی از ماشین آلات دور کن در حد نو و استوک، شرایط ویژه ای برای خریداران در نظر گرفته است؛ پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین مارک دستگاه دورکن mdf

یکی از ماشین آلات مهم و کاربردی در کارگاه‌ های کوچک و بزرگ صنعت چوب، دورکن است. دورکن در مدل های مختلف و با ابعاد متنوع تولید می‌ شود و وظیفه برش ورق های ام دی اف را بر عهده دارد.
یکی از برندهای باکیفیت و مطرح که در زمینه ساخت دورکن و ماشین آلات صنعت چوب فعالیت دارد، شرکت نوین چوب است.
همچنین دستگاه دورکن مارک پایون نیز در بازار ایران از فروش بالایی برخوردار است.
در ساخت این دورکن ها از یک موتور با قدرت بالا استفاده شده است. همچنین برق تأمین کننده این دستگاه ها هم می تواند ۳ فاز باشد و هم تک فاز که با توجه به نیاز مشتری، شرکت تولید کننده این قابلیت را فراهم نموده که بتوانید تک فاز یا ۳ فاز بودن موتور دستگاه را نیز انتخاب نمایید.
بسیاری از افرادی که در حوزه نجاری فعالیت دارند، به دنبال خرید دورکن دست دوم پایون و نوین چوب هستند تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

خرید دستگاه دورکن دست دوم

چرا دستگاه دورکن دست دوم پایون یا نوین چوب بخرم؟

می دانید که خرید دستگاه دورکن دست دوم بسیار مقرون به صرفه است. اگر شما نیز وجه نقد کافی برای خرید دستگاه نو ندارید، پیشنهاد می کنیم دورکن کارکرده خریداری نمایید.
شایان ذکر است که قیمت دستگاه برش ام دی اف دست دوم به عوامل متعددی بستگی دارد.
از جمله عوامل موثر در نحوه قیمت گذاری این دستگاه می توان به نوع برند دستگاه، قطعات استفاده شده در دستگاه، نرخ دلار و … اشاره کرد.
جهت دریافت قیمت روز دستگاه دورکن دست دوم می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید دستگاه دورکن دست دوم با قیمت باورنکردنی

در صورتی که توانایی مالی جهت خرید دستگاه برش ام دی اف آکبند را ندارید، می توانید با تهیه دستگاه دست دوم خریدی اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر را تجربه کنید.
دستگاه دورکن دست دوم نوین چوب و پایون در این شرکت، به صورت کاملاً اورهال شده به فروش می رسد.
این مجموعه مفتخر است با سال ها تجربه در زمینه ماشین آلات صنایع چوب و فلز از جمله دورکن، لبه چسبان، پانل بر، سی ان سی، پرس وکیوم و … خدمات ارزنده و متمایزی را به تمامی صاحبان کسب و کار، کارخانجات و کارگاه های نجاری و علاقمندان در زمینه ماشین آلات صنعت چوب و ام دی اف ارائه دهد.
جهت ثبت سفارش دستگاه دورکن با تضمین در قطعات و قیمت استثنایی همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دورکن کاوا مدل KW 1038

دورکن کاوا مدل KW 1038 | خرید دورکن مارک معتبر

دورکن کاوا مدل KW 1038 به عنوان بهترین مارک موجود در بازار می باشد. شما …

واتس اپ