دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / دورکن ۳۸۰ ریل واگنی کاوا با قیمت مناسب

دورکن ۳۸۰ ریل واگنی کاوا با قیمت مناسب

دورکن ۳۸۰ ریل واگنی کاوا به صورت آنلاین توسط این مجموعه به فروش می رسد، شما می توانید محصول مورد نظر را از این شرکت که فروش دورکن ۳۸۰ ریل واگنی کاوا را با قیمت مناسب عهده دار است به صورت مستقیم سفارش دهید.

مشخصات و خصوصیات دورکن کاوا

لازم به ذکر است که دستگاه دورکن نوعی دستگاه است که به منظور برش دقیق در ابعاد و سایز های مختلف طراحی شده و در اختیار نجارها و سایر کارخانه های چوب قرار گرفته است.
دستگاه های دورکن به طور کلی به دو دسته دستگاه دورکن دستی و دستگاه دورکن اتوماتیک تقسیم می شوند که در نوع دستی تنظیمات به صورت دستی و در نوع اتوماتیک یک صفحه نمایشگر لمسی وجود دارد و تنظیمات به صورت اتوماتیک انجام می شود.
این دستگاه ها انواع مختلفی دارند که از بهترین آن ها دستگاه دورکن کاوا می باشد که از معروف ترین و برترین برندهای آسیایی محسوب می شود.
همچنین دستگاه دورکن کاوا از ریلی به اندازه ۳۸۰ سانت برخوردار است که بزرگ ترین سایز دورکن ها محسوب می شود.
موتور این دستگاه ۷.۵ توان داشته و قابلیت چرخاندن تیغ اره را به اندازه ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دور بر دقیقه را دارد، به علاوه این دستگاه قابلیت برش های مستقیم و برش های زاویه دار را دارد و می تواند هرنوع متریال با ضخامت ۸۰ میلی متر را به سادگی برش دهد.
دستگاه دورکن کاوا دارای سیستم زاویه خور از بغل، سیستم ریل واگنی و سیستم تنظیم ارتفاع تیغ اره به صورت دستی برخوردار است.
دور تیغ اره اصلی این دستگاهrpm ۶۰۰۰/،۴۰۰۰، طول ریل برش ۳۸۰ سانتی متر و ابعاد ریل ماشین ۳۶۰ تا ۳۸۰ سانتی متر می باشد.
لازم است دقت کنید که حداکثر قطر تیغه اصلی این دستگاه ۳۵۰ میلی متر، حداکثر قطر تیغه خط زن ۱۲۰ میلی متر، قدرت موتور خط زن ۱.۵ اسب بخار و قدرت موتور اصلی ۷.۵ اسب بخار می باشد.
به علاوه کورس گونیای پشت اره این دستگاه ۱۲۵۰ میلی متر، وزن دستگاه ۸۱۵ کیلوگرم، بیشترین ضخامت برش ۸۰ میلی متر و سرعت چرخش یا دورتیغ اره خط زنrpm ۸۰۰۰ است.

دورکن ۳۸۰ ریل واگنی کاوا

بهترین دورکن ۳۸۰ ریل واگنی کاوا از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید امروزه تعداد کسانی که قصد خرید دستگاه دورکن ۳۸۰ ریل واگنی کاوا را دارند به طرز چشمگیری افزایش یافته است از این رو دستگاه برش دورکن را شرکت ها، سایت ها، کارخانه ها و مراکز مختلفی به فروش می رسانند چرا که می دانند با عرضه آن سود کلانی را کسب می کنند.
از این رو به شما پیشنهاد می دهیم قبل از خرید بهترین دستگاه دورکن نسبت به شرکت فروشنده اطمینان حاصل کنید چرا که امروزه شرکت ها، سایت ها و مراکز گوناگونی در این زمینه به صورت کلاهبرداری فعالیت می کنند.
این مجموعه با داشتن چندیدن سال سابقه درخشان فروش بهترین دورکن ۳۸۰ ریل واگنی کاوا را برعهده گرفته و محصول مورد نظر را به صورت تضمینی در اختیار خریداران قرار می دهد.

فروش دورکن کاوا با قیمت روز

توجه کنید قیمت دستگاه دورکن کاوا با توجه به نوسانات بازار، کیفیت، نوع آن و شرکت فروشنده متفاوت است اما این مرکز با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی جامعه در صدد بر آمده و دورکن ۳۸۰ ریل واگنی کاوا را با بهترین قیمت برای متقاضیان در نظر گرفته است.
این مجموعه به عنوان مرجع فروش آنلاین با حذف واسطه ها مدل های مختلف دستگاه دورکن با گارانتی را به صورت بی واسطه و مستقیم در اختیار خریداران قرار می دهد.
جهت ثبت سفارشات خود با مشاورین ما از طریق شماره درج شده در آگهی تماس حاصل کنید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دورکن کاوا مدل KW 1038

دورکن کاوا مدل KW 1038 | خرید دورکن مارک معتبر

دورکن کاوا مدل KW 1038 به عنوان بهترین مارک موجود در بازار می باشد. شما …

واتس اپ