دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه لبه چسبان / قیمت به روز لبه چسبان ام دی اف در بازار

قیمت به روز لبه چسبان ام دی اف در بازار

قیمت به روز لبه چسبان ام دی اف موجود در این مرکز فروش ،اقتصادی ترین قیمت روز بازار می باشند. برای خرید با کیفیت ترین انواع دستگاه mdf می توانید همین حالا با این مجموعه در تماس باشید.

هر آنچه درباره دستگاه لبه چسبان باید بدانید

همان طور که می دانید در سال های اخیر صنعت چوب و mdf به طرز قابل توجهی گسترش یافته و تجهیزات و ماشین آلات نجاری در مقایسه با قبل قبل بیش تر مورد تقاضای مصرف کنندگان قرار گرفته اند.
امروزه یکی از اساسی ترین و کاربردی ترین دستگاه ها در صنعت چوب و ام دی اف، دستگاه های لبه چسبان می باشد.
صفحات mdf بعد از برش خوردن، دارای ظاهری زشت و زمخت خواهند بود. در واقع وظیفه اصلی دستگاه لبه چسبان، چسباندن نوارهای مخصوص پلاستیکی مانند نوار PVC به لبه های کار می باشد که این کار علاوه بر زیبایی بخشیدن به کار، باعث دوام بیشتر و افزایش مقاومت صفحه نسبت به رطوبت، ضربه و حرارت می گردد.
دستگاه لبه چسبان mdf دو نوع قابل حمل و ثابت دارد:

  • دستگاه لبه چسبان ثابت: این دستگاه در مقیاس های وسیع عملیات لبه چسبانی ورقه ها را انجام می دهد. از ویژگی های این دستگاه می توان به دقت بالای دستگاه و افزایش کیفیت کار اشاره کرد.
  • لبه چسبان قابل حمل: این دستگاه برای ابعاد کوچک تر ورقه ها و در مقیاس های کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دقت بالایی ندارد بنابراین مهارت شخصی اپراتور در کیفیت کار بسیار موثر است.

دستگاه لبه چسبان کارگاهی قابل حمل به طور کلی دارای ۲ نوع می باشد:

  1.  لبه چسبان اتویی: این نمونه دستگاه همانطور که از نامش پیداست شبیه اتوهای پرسی بوده که با استفاده از حرارت نوارهای اتویی، عملیات لبه چسبانی را با تنظیمات دستی انجام می دهد.
  2. لبه چسبان PVC: این نمونه دستگاه یک مخزن چسب داشته که ابتدا دمای چسب را بالا برده و ذوب می کند، سپس نوار PVC آغشته به چسب را در لبه ورقه می چسباند.

قیمت به روز لبه چسبان ام دی اف

قیمت به روز لبه چسبان ام دی اف چگونه مشخص می گردد؟

یکی از مهم ترین مشخصات دستگاه های لبه چسبان، تعداد ایستگاه های موجود در آن می باشد که هر ایستگاه قابلیت های مشخصی به دستگاه اضافه می کنند و کاربرد مشخصی دارد.
ایستگاه هیتر یا پیش گرمایش، پیش فرز، چسب و پرس، اره سر و ته زن، کرنر زن، لیسه، براق کننده و پولیش نهایی از ایستگاه های دستگاه هستند.
در حقیقت هرچه تعداد ایستگاه های دستگاه بیشتر باشد، باعث کارایی بهتر دستگاه و بالا رفتن کیفیت نهایی محصول می گردد.
دستگاه های لبه چسبان قیمت های متفاوتی در بازار دارد که با توجه به برند سازنده، نوع دستگاه، تعداد ایستگاه، و قیمت عمده ورق ام دی اف متفاوت می باشند.
نمایندگی های معتبر شرکت های سازنده که در اکثر شهرهای ایران به صورت عمده فعالیت می کنند، انواع مختلف دستگاه لبه چسبان و ورق های ام دی اف را برای عرضه و فروش عمده ارائه می کنند. اما ما برای شما خریداران پیشنهاد بهتری برای خرید مناسب ترین قیمت ام دی اف خام و دستگاه لبه چسبان می دهیم.

قیمت به روز لبه چسبان ام دی اف

مرکز عرضه و فروش مستقیم انواع دستگاه لبه چسبان

لبه چسبان های موجود در این مرکز فروش دارای بهترین کیفیت بوده و از یک ۳ ایستگاه تا ۹ ایستگاه نیز موجود می باشند. همچنین قیمت روز ام دی اف ارائه شده توسط این مجموعه اقتصادی ترین قیمت روز بازار خواهند بود.
پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز، خرید غیر حضوری از طریق وب سایت این نمایندگی فروش لبه چسبان است. با این روش می توانید با حذف تمامی واسطه ها، بهترین لبه چسبان را با نازل ترین قیمت تهیه نمایید.
با خرید مناسب ترین قیمت به روز لبه چسبان ام دی اف از این نمایندگی آنلاین خیالتان از بابت کیفیت دستگاه راحت باشد. ما برای اطمینان خاطر شما خریداران عزیز گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش را در اختیارتان قرار می دهیم.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی لبه چسبان کارگاهی

فروش دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب

دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب را با کیفیت بالا و قیمت ارزان از …

واتس اپ