دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه لبه چسبان / نمایندگی لبه چسبان کاوا | بازرگانی تمیشه

نمایندگی لبه چسبان کاوا | بازرگانی تمیشه

نمایندگی لبه چسبان کاوا بهترین قیمت دستگاه را برای خریداران در نظر گرفته است. برای سفارش لبه چسبان همین حالا از معتبرترین مرکز فروش آنلاین یعنی بازرگانی تمیشه اقدام نمایید.

آیا می دانید دستگاه لبه چسبان چیست؟ این دستگاه جزو الزامات در صنعت چوب و نجاری به شمار می رود. در این مقاله به بررسی عملکرد و ویژگی های مارک معتبر این دستگاه یعنی کاوا خواهیم پرداخت.

معرفی کامل دستگاه لبه چسبان کاوا

دستگاه لبه چسبان کاوا در رده لبه چسبان های صنعتی و اتوماتیک قرار دارد که دارای ۴ تا ۷ ایستگاه می باشد.
این لبه چسبان با توجه به کیفیت بالای قطعات و همچنین داشتن قابلیت های متعدد، بسیار محبوب و کارآمد است.
دستگاه های لبه چسبان کاوا چوب در مقایسه با سایر ماشین آلات موجود در بازار فعلی از لحاظ کیفیت در کلاس بالاتری قرار گرفته اند.
همچنین لبه چسبان کاوا دارای شاسی بسیار محکمی می باشد و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است.

برخی از ایستگاه های دستگاه لبه چسبان مارک کاوا عبارتند از:

  • ایستگاه پیش فرز: در این ایستگاه لبه های کار پرداخت شده تا مشکلات و خطاهایی که در حین برش برای قطعات به وجود می آیند، از بین برود.
  • ایستگاه چسب: این ایستگاه شامل چند بخش متفاوت است که شامل حرکت دهنده نوار چسب زن و غلطک های فشار هستند. هر کدام از این بخش ها وظیفه مهمی را بر عهده دارند.
  • ایستگاه اره سر و ته زن: پس از چسباندن نوارها به لبه کار، بخش هایی از نوار اضافه می آیند که در این ایستگاه تمامی اضافات حذف می گردند.
  • ایستگاه فرز بالا و پایین: اضافات نوار در قسمت بالا و پایین قطعات چوبی توسط این بخش پرداخت و کاملاً تمیز خواهند شد.
  • ایستگاه کرنر زن: در این بخش چهار گوشه قطعات چوبی پرداخت می گردد و به صورت گرد تراش خواهند خورد.
  • ایستگاه اسپری چسب: یک ماده حلال چسب روی سطح کار اسپری می گردد تا هم اضافات چسب را پاک کند و هم سطح کار را جلا دهد و براق کند.

نمایندگی لبه چسبان کاوا

بهترین قیمت لبه چسبان کاوا کجا عرضه می گردد؟

همانگونه که در بالا متوجه شدید لبه چسبان کاوا یکی از بهترین دستگاه های لبه چسبان موجود در بازار است که با پیشرفته ترین تکنولوژی طراحی و به بازار عرضه می گردد.
حال اگر شما قصد خرید این دستگاه پیشرفته را دارید، به شما پیشنهاد می کنید برای برخورداری از بهترین قیمت لبه چسبان به معتبرترین نمایندگی لبه چسبان کاوا مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
این مجموعه مدت هاست که در زمینه عرضه و فروش دستگاه لبه چسبان فعالیت می کند و تاکنون توانسته است مورد توجه بسیاری از متقاضیان دستگاه لبه چسبان قرار بگیرد.

خرید آسان از نمایندگی لبه چسبان کاوا

این مجموعه به عنوان نمایندگی لبه چسبان کاوا در ایران، محصولات خود را بدون دخالت واسطه و دلال به طور مستقیم به مشتریان خود ارائه می دهد.
اگر می خواهید از هزینه های گزاف رفت و آمد و تلف شدن وقت خود در ترافیک در امان باشید، می توانید به آسانی لبه چسبان را در منزل خود و به صورت غیر حضوری از این مرکز فروش آنلاین خریداری کنید.

بازرگانی تمیشه قصد دارد با همکاری مشتریان خود سطح کیفیت محصولات را ارتقا دهد، پس هر چه سریع تر با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید و بهترین مارک دستگاه لبه چسبان را با گارانتی و بدون دخالت واسطه سفارش دهید. جهت استعلام لیست قیمت لبه چسبان کاوا با ما تماس حاصل فرمایید.
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی لبه چسبان کارگاهی

فروش دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب

دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب را با کیفیت بالا و قیمت ارزان از …

واتس اپ