دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / قیمت دورکن واگنی با خرید بی واسطه

قیمت دورکن واگنی با خرید بی واسطه

قیمت دورکن واگنی با خرید بی واسطه از نمایندگی مقرون به صرفه تر از سایر مراکز فروش می باشد. برای خرید دستگاه دورکن با کیفیت و دسترسی به انواع دستگاه های دورکن با بخش فروش این مجموعه در تماس باشید.

بررسی انواع دستگاه دورکن

انواع دستگاه دورکن طراحی و تولید شده که هر کدام از این دستگاه ها با توجه به ویژگی هایی که دارند از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند.
دستگاه های دورکن را بر حسب قطعات موجود در آنها مانند ریل، موتور، تعداد اره و ابعاد و اندازه دسته بندی می کنند.
ریل در دستگاه دورکن یک بخش بسیار مهم است که کمک کرده تا قطعات چوب، ام دی اف و مصنوعات دیگر برای برش کاری آماده شده و به سمت تیغ اره حرکت نمایند.
از عوامل مهمی که در تنوع دستگاه دورکن تاثیرگذار هستند، ابعاد و اندازه ریل در دستگاه است که بر اساس سایز طول ریل دستگاه دورکن که طبق استاندارد از ۱۶۰ سانتی متر تا ۴۴۰ سانتیمتر متغیر می باشد.
اما از لحاظ مکانیسم های حرکتی نیز ریل ها در چند دسته قرار می ‌گیرند که هرکدام مزایای خاصی دارند.
در این بخش به انواع دستگاه دورکن از لحاظ نوع ریل آنها می پردازیم:

دستگاه دورکن ریل واگنی

در ابتدا این دستگاه به گونه ای طراحی می شد که از دو قطعه پایه ریل و ریل اصلی بهره‌مند بود و برای حرکت از دو میل ترانس و غلطک های موجود در زیر ریل استفاده می کردند. دستگاه ریل واگنی از استحکام بالاتری برخوردار است و برای سال های طولانی بدون مشکل می توان از آن استفاده نمود.

دستگاه دورکن ریل ساچمه ایی

در زیر ریل ساچمه ای شیارهایی قرار گرفته که ساچمه ها در آنها تعبیه شده و سبب حرکت ریل می گردند، ریل های ساچمه ای استهلاک بالاتری داشته و توانایی نگهداری ورق های با وزن سنگین را ندارند.

دستگاه دورکن ایکس ریل

دستگاه دورکن ایکس ریل با استفاده از خطوط موازی به سطوح در حال برش فشار برابر وارد کرده و این فشار برابر موجب شده تا دقت در برش بیشتر شود و همچنین این دستگاه ها امکان جابجا کردن آسان تری داشته و نظافت آنها به شکل بهتری صورت می گیرد.

قیمت دورکن واگنی

۵ نکته طلایی در هنگام خرید دستگاه دورکن واگنی

خرید یک دستگاه دورکن باکیفیت برای تمامی نجاری ها و کارگاه های بزرگ و کوچک امری لازم و ضروری است.
اما در هنگام خرید دستگاه دورکن باید به برخی از نکات طلایی و فاکتورهای مهم دقت نمود، تا از این نتیجه کار رضایت کافی به دست آورد.
اگر به طور کامل با دستگاه های دورکن و ویژگی های آن ها آشنایی ندارید، در ادامه همراه ما باشید، تا ۵ نکته طلایی در هنگام خرید دستگاه دورکن واگنی را معرفی کنیم:

بررسی سیستم حرکتی میز دستگاه

با بررسی دقیق سیستم میز حرکتی با توجه به شرایط و نیاز خود می توانید از دستگاه های دورکن واگنی ساچمه ای یا ایکس رول استفاده نمایید.

تیغ خط زن دستگاه دورکن

داشتن تیغه خط زن موجب ایجاد برش های دقیق تر می شود.

موتور دستگاه دورکن

موتور دستگاه باید با توجه به نوع برق مصرفی از سرعتی بین ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دور بر دقیقه برخوردار باشد.

طول میز دستگاه

از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید اندازه طول میز دستگاه است که باید بر اساس اندازه های استاندارد و مطابق فضای کارگاه انتخاب شود.

بررسی سیستم روغن کاری

برخوردار بودن از سیستم روغن کاری خودکار برای عملکرد بهتر ماشین آلات اهمیت دارد.
با توجه به نکات گفته شده دستگاه های دورکن در قیمت های متفاوتی در بازار ارائه می شوند که در این میان قیمت دستگاه دورکن واگنی به دلیل استقبال بالاتر اهمیت بیشتری پیدا می کند. با انتخاب مراکز عرضه و فروش مناسب می توان به قیمت های مناسب دست پیدا کرد.

ارزانترین قیمت دورکن واگنی با ارسال از درب کارخانه

قیمت دورکن واکنی جزء موارد بسیار مهمی است که در هنگام خرید مد نظر خریداران قرار می گیرد.
این مجموعه با ارائه ارزانترین قیمت دورکن واگنی با ارسال از درب کارخانه، شرایط خرید را برای همه افرادی که به این دستگاه نیاز دارند آسان ‌تر می نماید.

در صورتی که به دنبال خرید دستگاه دورکن واگنی با قیمت ارزان و کیفیت بالا هستید، با بخش فروش این مجموعه به شکل مستقیم ارتباط گرفته و پس از دریافت اطلاعات و مشاوره به صورت رایگان اقدام به خرید نهایی کنید.
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دورکن کاوا مدل KW 1038

دورکن کاوا مدل KW 1038 | خرید دورکن مارک معتبر

دورکن کاوا مدل KW 1038 به عنوان بهترین مارک موجود در بازار می باشد. شما …

واتس اپ