دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / خرید دورکن مارک معتبر بدون واسطه

خرید دورکن مارک معتبر بدون واسطه

خرید دورکن مارک معتبر بدون واسطه با قیمت درب کارخانه از طریق این فروشگاه عرضه کننده امکان پذیر می باشد. همین حالا برای خرید دستگاه دورکن درجه یک با این مجموعه تماس برقرار کنید.

دستگاه دورکن و نحوه عملکرد آن

دستگاه دورکن به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین ماشین آلات صنعتی مورد استفاده در کارگاه های نجاری و کارخانه های تولید کننده مصنوعات چوبی به شمار می رود.
برای استفاده از دستگاه دورکن لازم است تا قبل از شروع به عملکرد، آشنایی جامعی در مورد کارکرد آن داشت و از آموزش های نحوه کارکرد صحیح با این دستگاه استفاده کرد.
دستگاه دورکن که با نام قدیمی اره دورکن شناخته می شود، به منظور برش دادن انواع قطعات چوب طبیعی و مصنوعی در ابعاد و ضخامت های مختلف به کار برده می شود. این دستگاه دارای منحصر به فردترین ویژگی ها می باشد که بارزترین آن، قابلیت ایجاد برش های گرد و برش لبه است.
در هنگام استفاده از این دستگاه و همچنین تمامی دستگاه های صنعتی، پوشیدن لباس کار ایمنی واجب ترین مسئله می باشد. سپس باید قطعه چوب را در قسمت زیرین اره دستگاه قرار دهید و پس از ثابت شدن چوب به وسیله اهرم های نگهدارنده، دستگاه را روشن کرده تا عملیات برش انجام شود.
اگر می خواهید برش های ظریف تر و دقیق تری را بر روی ورق چوبی پیاده کنید، می توانید در ابتدا محل برش را علامت گذاری نمایید. در این صورت دستگاه همان محل را دقیقا برش می دهد و از طرفی نیز سرعت کار بالاتر می رود.
دانستن این نکته نیز در حین استفاده از دستگاه دورکن خالی از لطف نیست که به دلیل برقی بودن دستگاه، رعایت نکات ایمنی و بررسی شرایط برق محیط ضروری می باشد. همچنین بهتر است که یک محیط کاملا اختصاصی را برای قرار دادن دستگاه در کارگاه در نظر بگیرید.

نکات مهم در خرید دورکن مارک معتبر

شایان ذکر است که دستگاه های دورکن با توجه به عملکرد و توان موتور خود، انواع متفاوتی دارند که بنا به درخواست مشتری طراحی شده و به بازار ارائه می گردند.
مهم ترین نکات در خرید دورکن مارک معتبر عبارتند از:

  • خرید از مراکز فروشی که اولویت فروششان بر پایه کیفیت و قیمت دستگاه است.
  • خرید از مراکز فروشی که ارائه دهنده مستقیم دستگاه از تولید کننده باشند.
  • خرید از مراکز فروشی که دستگاه را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه دهند.

دستگاه دورکن جزء دستگاه هایی است که یکبار آن را تهیه می کنید و تا سالیان سال می توانید از آن استفاده بهینه ای داشته باشید.
از این رو برای خرید بهترین دورکن ام دی اف پیشنهاد می کنیم به مرکز فروش معتبر زیر مراجعه نمایید.

مناسب ترین قیمت دورکن ام دی اف در ایران

این مرکز فروش به عنوان معتبرترین نمایندگی فروش انواع ماشین آلات مخصوص صنعتی حوزه چوب در کشور به شمار می رود.
شما می توانید از طریق این نمایندگی فروش معتبر، دستگاه دورکن درجه یک را با مناسب ترین قیمت روز به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه نمایید.
برای سفارش دستگاه دورکن متناسب با مجموعه تولیدی خود بهتر است با شماره های مندرج تماس حاصل فرموده و از راهنمایی های مشاورین فروش ما به صورت رایگان بهره ببرید، سپس می توانید با داشتن دانش بیشتر بهترین دستگاه را انتخاب نموده و خریداری کنید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز دستگاه دورکن ام دی اف

قیمت روز دستگاه دورکن ام دی اف | بازرگانی تمیشه

قیمت روز دستگاه دورکن ام دی اف ارائه شده توسط بازرگانی تمیشه، ارزان ترین قیمت …

واتس اپ