دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / قیمت دورکن نوین چوب ۳۲۰ در نمایندگی آنلاین

قیمت دورکن نوین چوب ۳۲۰ در نمایندگی آنلاین

قیمت دورکن نوین چوب ۳۲۰ در نمایندگی آنلاین بصرفه تر از سایر مراکز است. این مجموعه بزرگ و معتبر بهترین دورکن پیشرفته و کارآمد را با کیفیت بسیار بالایی به صورت آنلاین و اینترنتی عرضه می کند.

دورکن نوین چوب ۳۲۰ و کاربرد آن

دورکن، یکی از تجهیزات بسیار پیشرفته کارگاهی است که در کارگاه های چوب و صنایع مرتبط با آن با قابلیت های جدیدتر و پیشرفته تر جهت انجام فرآیند برش به کار می رود.
با استفاده از این دستگاه، می توان برش های مستقیم و زاویه دار را انجام داد و هیچ محدودیتی در انجام برش نخواهد داشت.
جهت انجام برش قطعه، آن را روی ریل دستگاه دورکن قرار داده که این پانل از روی تیغ اره به وسیله کاربر حرکت می کند تا برش در قسمت مورد نظر صورت بگیرد.
در زمان های دور کارگاه ها کار برش توسط اره های دستی انجام می شد که دقت و سرعت کار بدین طریق بسیار پایین بود و حتی لبه های ناموزونی ایجاد می شد؛ اما با روی کار آمدن تجهیزات بسیار پیشرفته ای نظیر دستگاه دورکن، امروزه این فرآیند به سهولت و با دقت بسیار بالایی انجام می پذیرد.
علی رغم برش دقیق و سریع، عملکرد ساده و دقیق بدون نیاز به مهارت و تخصص خاص نیز از دیگر ویژگی های کاربردی این دستگاه به شمار می رود.
دورکن در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می گردد که در نوع دستگاه دورکن دستی، تمامی فعالیت ها به کمک دست صورت می گیرد ولی در نوع دستگاه دورکن اتوماتیک، فرآیند آن اعم از برش، نگهداری، حرکت، اندازه و … همگی به صورت اتوماتیک بوده و با استفاده از تنظیمات صفحات نمایشگر انجام می شود.
البته دورکن ها بر اساس سیستم حرکتی نیز به چندین دسته تقسیم می شوند که شامل دورکن ریل دار، دورکن واگنی و دورکن لوکوموتیوی است.
امروزه با وجود اهمیت بالای این دستگاه و نیاز شدید کارگاه های چوب تولیدکنندگان زیادی روی کار آمده اند که در مدل و طرح های متفاوتی تولید و توزیع می گردند.

دورکن نوین ۳۲۰ ساخت شرکت نوین چوب، نمونه ای از انواع دورکن پیشرفته و کارآمدی است که به دلیل کاربرد فراوان مورد توجه بسیاری از مراکز قرار گرفته و تقاضای آن را افزایش می دهد. قیمت دورکن نوین چوب ۳۲۰ بر خلاف کیفیت بسیار بالایی که دارد، ارزان و اقتصادی است.

مشخصات دورکن نوین چوب ۳۲۰

تمامی تجهیزات و لوازم دارای یکسری مشخصاتی هستند که به عنوان شناسنامه محصول استفاده می شود و حتی برتری هر مدلی را نسبت به مدل دیگر نشان خواهد داد.
بی شک دورکن ها از هر نوعی که هستند، اجزا و مشخصاتی دارند که آن ها را از یکدیگر متمایز می کند.
همه ما می دانیم که موتور دستگاه دورکن، یکی از مهم ترین قسمت های آن می باشد که نیروی لازم برای حرکت تیغ اره را تامین می کند، بنابراین می توان گفت که قدرت موتور این نوع دورکن دارای قدرت و کیفیت بالایی است.
از دیگر مشخصات اصلی و فرعی دورکن نوین چوب ۳۲۰ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این مدل از گونیا برای تنظیم قطعه کار استفاده می شود.
  • دارای یک گیره نگهدارنده برای نگه داشتن و محکم کردن قطعه کار روی دستگاه دورکن است.
  • دارای نمایشگری دیجیتالی گوشواره ها و زاویه تلسکوپی برای دقت بیشتر
  • تنظیم دقیق گونیای پشت اره
  • دارای پانل اپراتوری دستگاه به صورت تلسکوپی و قابل دسترس
  • دارای سیستم حرکت گونیای پشت اره توسط الکتروموتور servo با دقت ۰/۰۱ میلیمتر با ارایه عدد دلخواه
  • دارای حرکت بالا و پایین تیغ اره به صورت برقی
  • برخورداری از سیستم حرکتی زاویه تیغ اره ها به صورت برقی
  • دارای نمایشگر دیجیتالی دقیق
  • مناسب بودن قیمت دورکن نوین چوب ۳۲۰

قیمت دورکن نوین چوب 320

خرید ارزانترین قیمت دورکن نوین چوب ۳۲۰ در بازار

قیمت، از عوامل تاثیرگذار بر خرید است که البته جزو نکات مهم قبل از خرید نیز به شمار می رود.
قیمت دورکن نوین چوب ۳۲۰ در بازار داخلی به دلیل دخالت دست واسطه گران و از طرفی نوسانات بازار که نتیجه تحریم ها می باشد، کمی مناسب نیست.
اما شرکت های بزرگ زیادی وجود دارند که با حذف واسطه ها و برقراری ارتباط مستقیم، امکان فروش بهترین دورکن با قیمت اقتصادی را فراهم نموده اند که این عمل از طریق سایت های خرید آنلاین امکان پذیر است.

بهترین دورکن درجه یک، که دارای قابلیت های فراوانی است را می توانید از همین معتبرترین مرکز فروش اینترنتی با قیمت ارزان بخرید.
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دورکن کاوا مدل KW 1038

دورکن کاوا مدل KW 1038 | خرید دورکن مارک معتبر

دورکن کاوا مدل KW 1038 به عنوان بهترین مارک موجود در بازار می باشد. شما …

واتس اپ