دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه لبه چسبان / فروش دستگاه لبه چسبان کارگاهی قیمت مناسب

فروش دستگاه لبه چسبان کارگاهی قیمت مناسب

دستگاه لبه چسبان کارگاهی قیمت های متنوعی دارد. خریداران می توانند این دستگاه را با قیمت مناسب و ارزان در مراجع معتبر فروش تهیه کنند.

هر آنچه درباره لبه چسبان کارگاهی باید بدانید

باید گفت که در سال های اخیر صنعت چوب و ام دی اف به طرز چشم گیری گسترش یافته و دستگاه ها و ماشین آلات نجاری نسبت به قبل بیش تر مورد استفاده مصرف کنندگان قرار گرفته اند.
امروزه یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه های صنعت چوب، دستگاه لبه چسبان یا لبه PVC زن می باشد.
ورقه های ام دی اف بعد از بریده شدن، دارای ظاهری زشت هستند. در واقع عملکرد کلی دستگاه لبه چسبان، چسباندن نوارهای مخصوص پلاستیکی مانند PVC به لبه های کار می باشد که این کار علاوه بر زیبایی، باعث دوام بیش تر و افزایش مقاومت ورقه نسبت به رطوبت، ضربه و حرارت می شود.
دستگاه لبه چسبان در دو نوع قابل حمل و ثابت در بازار موجود می باشد:
دستگاه لبه چسبان ثابت، در مقیاس های وسیع عملیات لبه چسبانی را انجام می دهد. از ویژگی های این دستگاه می توان به دقت بالای دستگاه و افزایش کیفیت نهایی کار اشاره کرد.
لبه چسبان قابل حمل برای ابعاد کوچک تر ورقه ها و در مقیاس های کوچک کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دقت بالایی ندارد بنابراین مهارت شخصی اپراتور در کیفیت کار بسیار دخیل می باشد.
دستگاه لبه چسبان کارگاهی دارای ۲ نوع می باشد:

  1. اتویی: این مدل دستگاه همانطور که از نامش پیداست شبیه به اتوهای پرسی بوده و با استفاده از حرارت نوارهای اتویی، عملیات لبه چسبانی را به صورت دستی انجام می دهد.
  2. PVC: این مدل دستگاه دارای یک مخزن چسب بوده که ابتدا چسب را گرم و ذوب می کند و سپس نوار PVC آغشته به چسب را در لبه کار می چسباند.

دستگاه لبه چسبان کارگاهی قیمت

دستگاه لبه چسبان کارگاهی قیمت مناسب کجا عرضه می گردد؟

یکی از مهم ترین مشخصات دستگاه های لبه چسبان کارگاهی، تعداد ایستگاه های آن می باشد که هر ایستگاه قابلیت های مشخصی به دستگاه لبه چسبان اضافه می کنند.
در حقیقت تعداد بیش تر ایستگاه ها، موجب کارایی بهتر دستگاه و بالا رفتن کیفیت محصول می گردد. برای مثال ایستگاه هیتر پیش گرمایش، پیش فرز، چسب و پرس، سر و ته زن، کرنر زن، لیسه، براق کننده و پولیش نهایی.
دستگاه های لبه چسبان گارکاهی در انواع مختلف و قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشد.
نمایندگی های معتبر شرکت های سازنده که در اکثر شهرهای ایران فعالیت می کنند، دستگاه لبه چسبان را با قیمت مناسب برای عرضه و فروش عمده ارائه می کنند.

 

نمایندگی فروش لبه چسبان کارگاهی پایون

دستگاه لبه چسبان پایون ساخت کشور کره بوده و یک دستگاه نیمه صنعتی با ۴ ایستگاه به شمار می آید. این دستگاه به ترتیب دارای ایستگاه های چسب زنی، سر و ته زن، فرز و پولیش می باشد.
نمایندگی های فروش محصولات پایون به ۲ صورت حضوری و غیر حضوری مشغول به فعالیت هستند.

پیشنهاد ما به شما مشتریان، خرید غیر حضوری از طریق وب سایت فروشگاه ما است. با این روش می توانید با حذف تمامی واسطه ها، دستگاه لبه چسبان کارگاهی را با نازل ترین قیمت تهیه کنید. خیالتان از بابت کیفیت دستگاه راحت باشد. ما برای اطمینان خاطر خریداران عزیز گارانتی معتبر شرکتی و خدمات پس از فروش را در اختیارشان قرار می دهیم.
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه لبه چسبان پایون 5 ایستگاه

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با بهترین قیمت

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با بهترین قیمت را می توانید تنها از طریق …

واتس اپ