دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه پرس وکیوم / قیمت دستگاه پرس وکیوم ام دی اف با خرید بی واسطه

قیمت دستگاه پرس وکیوم ام دی اف با خرید بی واسطه

قیمت دستگاه پرس وکیوم ام دی اف با توجه به مدل دستگاه و برندهای موجود در بازار متفاوت است. خرید بی واسطه دستگاه پرس وکیوم با قیمت درب کارخانه، تنها در این نمایندگی معتبر امکان پذیر است.

هر آنچه درباره دستگاه پرس وکیوم ام دی اف نمی دانید

امروزه ام دی اف یکی از فرآورده های چوبی پرکاربرد و پرفروش به شمار می رود که به عنوان مناسب ترین جایگزین چوب مورد استفاده قرار می گیرد.
ام دی اف خام که از کارخانه تولید می شود، آن چنان کاربردی ندارد و برای این که از حالت یکنواختی خارج شود، باید روکش و یا رنگ شود. باید گفت که با رنگ کردن ورق های ام دی اف نمی توان حس پویایی و زنده بودن به آن ها داد، بلکه باید صفحات را روکش نمود تا زیباتر شوند و جلوه بهتری به خود بگیرند.
در گذشته برای روکش کردن صفحات ام دی اف از دستگاه های پرس تخت استفاده می شد. این دستگاه ها فقط قابلیت روکش کردن سطوح تخت را داشتند و لبه های ام دی اف قابل روکش شدن توسط این دستگاه ها نبودند.
امروزه دستگاه پرس وکیوم برای روکش کردن صفحات ام دی اف با انواع روکش های پلاستیکی، ملامینه، pvc، هایگلاس، چرم و … به کار می رود.
باید گفت که روکش کردن با دستگاه پرس وکیوم ام دی اف، یکی از بخش های انکار ناپذیر و مهم در صنعت چوب می باشد که از اهمیت به خصوصی برخوردار است.
دستگاه پرس وکیوم ام دی اف مدل های مختلفی دارد که هر کدام موارد استفاده خاص خود را دارند. به طور کلی این دستگاه از امکانات زیر برخوردار می باشد:

  1. دارای سیستم ضد چروک
  2. قابلیت تقویت سیستم مکش
  3. دارای رولگیر چند طبقه اتومات و دستی
  4. میز فلزی یکپارچه برای عملکرد بهتر دستگاه در فشار بالا
  5. مجهز به فریم پنوماتیک جهت استفاده آسان از دستگاه

قیمت دستگاه پرس وکیوم ام دی اف

انواع مختلف دستگاه پرس وکیوم در بازار

دستگاه پرس وکیوم ام دی اف با توجه به کاربرد دارای انواع مختلف زیر است:

  • دستگاه پرس وکیوم تک سینی (تک میز): این دستگاه قابلیت روکش کردن کابینت، میز، کمد، درب، مبلمان و غیره را با روکش های pvc و چوبی دارد.
  • دستگاه پرس وکیوم دو سینی (دو میز): ورق های خام ام دی اف را می توان توسط این دستگاه با لایه های pvc یا سلولزی روکش کرد.
  • دستگاه پرس وکیوم سه سینی (سه میز): تمام امکانات پایه ای یک دستگاه پرس را دارد و در دو حالت اتومات و آنالوگ کار می کند. طراحی این دستگاه به صورت ریلی یا واگنی می باشد.

مناسب ترین قیمت دستگاه پرس وکیوم ام دی اف

برای خرید دستگاه پرس وکیوم می توان به صورت حضوری به نمایندگی های فروش دستگاه پرس وکیوم در سراسر کشور مراجعه کرد. همچنین برخی از فروشگاه ها به صورت آنلاین دستگاه پرس وکیوم را به فروش می رسانند.
این نمایندگی به طور مستقیم با کارخانجات سازنده دستگاه پرس وکیوم در ارتباط بوده و شرایط خرید دستگاه پرس وکیوم ام دی اف را با قیمت کارخانه فراهم نموده است.

اگر به دنبال یک خرید بی واسطه و پرسود هستید، همین حالا از طریق سایت ماشین آلات تمیشه سفارش خود را ثبت کنید و در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. شما خریداران می توانید قبل از سفارش دستگاه پرس وکیوم ام دی اف، از مشاوره رایگان کارشناسان در خصوص مشخصات فنی و قیمت دستگاه بهره مند شوید.
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

روش کار با دستگاه پرس وکیوم

روش کار با دستگاه پرس وکیوم | بهترین دستگاه پرس وکیوم

روش کار با دستگاه پرس وکیوم اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در نتیجه نهایی موثر است. …

واتس اپ