دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه پانل بر / دستگاه پانل بر عمودی قیمت مناسب در نمایندگی معتبر

دستگاه پانل بر عمودی قیمت مناسب در نمایندگی معتبر

دستگاه پانل بر عمودی قیمت های متفاوتی در بازار ایران دارد. مناسب ترین قیمت دستگاه پانل بر تنها در این نمایندگی معتبر برای خریداران عزیز در نظر گرفته شده است.

دستگاه پانل بر چیست و چگونه کار می کند؟

امروزه استفاده از چوب و فرآورده های مختلف آن مثل ام دی اف، در اجرای طرح ها و دکوراسیون های داخلی و خارجی به طرز چشمگیری افزایش یافته است.
دستگاه پانل بر کار برش قطعات مختلف چوب را انجام می دهد. این دستگاه یکی از کاربردی ترین تجهیزات در صنعت چوب و صنایع وابسته به آن محسوب می شود.
پانل بر یک تیغ اره بزرگ دارد که ابعاد مختلف پانل را به قطعات کوچک تر برش می زند. علاوه بر این دارای تیغ اره گردبر نیز می باشد که می تواند طیف گسترده ای از کار برش را انجام دهد.
به طور کلی طرز کار دستگاه پانل بر به این صورت است که ابتدا صفحات بر روی میز دستگاه قرار داده شده و به کمک یک اهرم فشار ثابت می شوند. سپس تیغ اره توسط حمال روی صفحات جا به جا می شود و با توجه به برنامه کامپیوتری داده شده به دستگاه، عملیات برش صورت می گیرد.
دستگاه پانل بر تمام اتوماتیک دارای تعدادی میز پیشخوان و بالشتک هوا است. بدنه دستگاه از جنس فولاد مقاوم بوده و با بهترین شکل طراحی شده است.
دستگاه پانل بر عمق برش تیغه را با توجه به تعداد و ضخامت پانل ها، محاسبه کرده و ارتفاع تیغه را به صورت خودکار تغییر می دهد.

انواع مختلف دستگاه پانل بر

دستگاه پانل بر از لحاظ نوع بارگیری به دو دسته تقسیم می شود:

  1. دستگاه هایی که صفحات را از جلو به داخل می کشند یا به اصطلاح از جلو بارگیری می کنند.
  2. پانل برهایی که بارگیری آن ها از پشت دستگاه انجام می گیرد.

یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید دستگاه پانل بر، انتخاب افقی یا عمودی بودن دستگاه متناسب با نیاز خریدار است که در ادامه به توضیح مختصر از هر کدام می پردازیم:

  • پانل بر افقی: همانطور که از نامش پیداست به صورت افقی در مکان مورد نظر قرار می گیرد. تیغه اصلی دستگاه و تیغه شیارزنی هر دو در یک راستا می باشند.
  • پانل بر عمودی (ایستاده): میز به صورت عمودی قرار می گیرد و فضای کم تری نسبت به نوع افقی اشغال می کند. برای برش صفحات بزرگ فقط به یک اپراتور نیاز دارد. دستگاه پانل بر عمودی برای برش پانل های کامپوزیت آلومینیومی، سرامیک، پلاستیک، چوب و مشتقات آن استفاده می شود.

دستگاه پانل بر عمودی قیمت

بهترین شیوه خرید دستگاه پانل بر عمودی قیمت مناسب

لازم به ذکر است که افراد فعال در صنعت چوب، همواره به دنبال خرید یک دستگاه پانل بر با بازدهی بالا هستند تا بتوانند در کم ترین زمان ممکن و با دقت بالا کار برش را انجام دهند.
مهم ترین فاکتورها هنگام خرید دستگاه پانل بر عمودی کارایی، ابعاد، بازدهی، نوع تغذیه و قیمت دستگاه هستند. دستگاه پانل بر عمودی قیمت های متنوعی در بازار ایران دارد.
برای خرید دستگاه پانل بر عمودی قیمت مناسب به این فروشگاه مراجعه کنید و از مزایای ویژه آن برخوردار شوید.
این فروشگاه به صورت غیر حضوری و اینترنتی مشغول به فعالیت می باشد. با خرید از این فروشگاه در هزینه های خود صرفه جویی می کنید و خرید بی واسطه را تجربه خواهید کرد.
پس همین حالا برای خرید دستگاه پانل بر عمودی با بهترین قیمت، از طریق وب سایت فروشگاه اقدام نمایید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پانل بر mdf دست دوم

پانل بر ام دی اف دست دوم از بهترین برندها

پانل بر mdf دست دوم از بهترین برندها را می توانید در این مجموعه با …

واتس اپ