دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه پانل بر / نمایندگی فروش پانل بر اتوماتیک پایون

نمایندگی فروش پانل بر اتوماتیک پایون

پانل بر اتوماتیک پایون به عنوان باکیفیت ترین دستگاه برش mdf تولید داخل، در این نمایندگی فروش و عرضه می گردد. جهت خرید انواع دستگاه پانل بر با ارزان ترین قیمت می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را در این مجموعه به ثبت برسانید.

تفاوت پانل بر و دستگاه لبه چسبان ام دی اف

دستگاه های پانل بر نوعی از ماشین آلات مخصوص صنایع چوب می باشند که به وسیله تیغ اره بزرگی که دارند فرآیند برش زدن قطعات چوب را به ابعاد کوچکتر انجام می دهند. قطعات چوب برش خورده، تازه آماده می شوند که طی مراحل و فرآیندهای کارگاهی به محصول مورد نظر تبدیل گردند.
پس از برش دادن چوب ها، دور تا دور قطعات چوب که بدون روکش باقی می ماند را به وسیله دستگاهی به نام لبه چسبان با نوارهای پلیمری پوشش می دهند. عملیات لبه چسبانی بیش تر در قطعات چوب برش خورده برای کابینت ها و کمدها کاربرد دارد. همچنین کار با دستگاه لبه چسبان بسیار آسان است و نیاز به مهارت خاصی ندارد.
در نتیجه به طور خلاصه می توان گفت پانل بر عمل برش صفحه را انجام می دهد، در حالی که لبه چسبان عمل زیبا سازی و مقاوم سازی لبه های صفحه را انجام می دهد.

مشخصات و مزایای پانل بر اتوماتیک

همانطور که می دانید استفاده از انواع دستگاه پانل بر نجاری، موثرترین روش در ایجاد برش های ظریف و دقیق در قطعات چوب طبیعی و مصنوعی، به کمک تیغ اره های گردبر می باشد.
شایان ذکر است که دستگاه های پانل بر در ابتدا به صورت دستی کار می کردند اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی نوعی از پانل برها، به نام پانل بر اتوماتیک به بازار عرضه شدند.
مهم ترین مزیت پانل برهای اتوماتیک این است که امکان متصل شدن به کامپیوتر را دارند و از طریق نرم افزارهای مخصوص می توان برنامه های برش گوناگونی را به آن ها داد. از این رو دستگاه های پانل بر اتوماتیک دقیق ترین نوع دستگاه برش موجود در حال حاضر می باشند.

پانل بر اتوماتیک پایون

چرا پانل بر اتوماتیک پایون بخرم؟

همانطور که متوجه شدید برش دادن قطعات چوب بدون پانل بر امکان پذیر نمی باشد. در نتیجه وجود دستگاه پانل بر در هر کارگاه و یا کارخانه تولید منسوجات چوبی امری ضروری است.
لذا تولید کنندگان متعددی در صدد تولید انواع ماشین آلات از جمله دستگاه پانل بر هستند، که در این بین پانل بر اتوماتیک پایون را می توان به جرئت بهترین نمونه تولید داخل معرفی نمود.
دستگاه پانل بر اتوماتیک پایون دارای قدرت موتور ۲۰ اسب بخار بوده که قابلیت برش زدن انواع صفحات تا ضخامت ۹۰ میلی متر را نیز دارد. همچنین به نرم افزارهای بهینه سازی مجهز است که کم ترین ضایعات را در حین عمل برش ایجاد می کند.

فروش ویژه پانل بر ام دی اف

این مرکز فروش به عنوان معتبرترین نمایندگی فروش محصولات تولیدی شرکت پایون در کشور در حال فعالیت می باشد. بدین صورت که تمامی محصولات این کارخانه را با همان قیمت درب کارخانه و بدون هیچ گونه واسطه ای به فروش می رساند.

شما خریداران محترم می توانید برای خرید پانل بر اتوماتیک پایون به عنوان باکیفیت ترین دستگاه پانل بر ام دی اف، از طریق این نمایندگی فروش معتبر اقدام نمایید. تمامی نمونه ها بر روی وب سایت فروش این نمایندگی موجود می باشند، لذا مشتریان گرامی می توانند پس از مشاهده محصولات سفارش خود را جهت خرید ارزان ترین قیمت پانل بر به ثبت برسانند.
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پانل بر mdf دست دوم

پانل بر ام دی اف دست دوم از بهترین برندها

پانل بر mdf دست دوم از بهترین برندها را می توانید در این مجموعه با …

واتس اپ