دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه لبه چسبان / نمایندگی انحصاری بهترین لبه چسبان کارگاهی

نمایندگی انحصاری بهترین لبه چسبان کارگاهی

نمایندگی لبه چسبان کارگاهی بطور انحصاری بهترین لبه چسبان کارگاهی را بصورت آنلاین به خریداران عرضه می کند. بدون اتلاف وقت، با قیمت اقتصادی هم اکنون خرید خود را انجام دهید.

آشنایی با مدل های لبه چسبان کارگاهی

لازم دیدیم که قبل از معرفی انواع دستگاه لبه چسبان یک تعریف مختصری از عملیات لبه چسبانی و کاربرد دستگاه لبه چسبان ارائه دهیم تا مخاطبان گرامی اطلاعات کامل تری در این زمینه از طریق ما کسب کنند.
عملیات لبه چسبانی، یکی از فرایند های زیباسازی و مقاوم سازی، در صنعت ام دی اف و مصنوعات چوبی هست، بدین شکل که در این فرایند یک نوار از جنس هایی مانند: Pvc, زهوار چوبی، نوار چوبی، abs و نوار ملامینه روی نر کار با ضخامت معمولی۰/۴ ،۱، ۲ و ۳ میلی متر چسبانده می شود.
همانطور که متوجه شدید برای این عملیات احتیاج به دستگاهی مناسب با سرعت عمل بالا می باشد. و این دستگاه همان دستگاه لبه چسبان هست
دستگاه های لبه چسبان به صورت کلی دارای دو مدل قابل حمل (پرتابل) و ثابت هستند که تفاوت این دو در نحوه ای قراری گیری چسب است. در لبه چسبان پرتابل چسب به سطح نوار می چسبد، اما در لبه چسبان ثابت سطح کار به چسب آغشته می شود.
لازم به ذکر است که این دو مدل، هر کدام به مدل های دیگری تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.
شایان ذکر است که لبه چسبان قابل حمل همان لبه چسبان کارگاهی می باشد، در اصل این مدل لبه چسبان معمولا برای کارهایی با ابعاد کوچکتر و مصارف کارگاهی استفاده دارد، که به دو دسته: لبه چسبان اتویی و لبه چسبان pvc تقسیم می شود.

اما لبه چسبان ثابت برای کارهای لبه چسبانی در مقیاس های بزرگتر قابل استفاده هست که معمولا بیشتر در کارخانه ها بکار برده می شود. و تقسیم بندی این نوع لبه چسبان اغلب بر اساس تعداد ایستگاه، که از ۲ تا ۹ ایستگاه متغیر می باشد صورت می گیرد.

نمایندگی لبه چسبان کارگاهی

بهترین راهکار خرید لبه چسبان چیست؟

همانطور که مستحضر هستید امروزه شیوه های متنوعی برای خرید وجود دارد و هر کدام از این شیوه ها طرفدارن خود را دارند.
همانطور که می دانید شیوه خرید آنلاین یکی شیوه های نوظهور خرید می باشد که این روزها بازار کسب و کارها را نسبت به گذشته داغتر کرده است.
در اصل این شیوه بیشتر مورد پسند کسانی هست که دوست دارند خرید راحت، ارزان و با کیفیت انجام دهند.
همانطور که ملاحظه می فرمایید این روزها بهترین و مناسب ترین شیوه خرید لبه چسبان کارگاهی مراجعه به سایت های فروش آنلاین می باشد زیرا در این صورت امکان مراجعه مستقیم به نمایندگی لبه چسبان کارگاهی نیز برای خریدار فراهم می شود.

نمایندگی لبه چسبان کارگاهی در بازار ایران

ازآنجایی که دستگاه های لبه چسبان دارای قیمت های بالایی می باشند برای دسترسی به آن ها به منظور خرید محدودیت هایی وجود دارد، همچنین نمایندگی های لبه چسبان کارگاهی در همه نقاط کشور وجود ندارند.
همین امر سبب شده است که متقاضیان دستگاه های لبه چسبان برای خرید متحمل هزینه های بیشتری شوند زیرا مجبور هستند، مسافتی را طی کرده تا شرایط خرید برای آن ها فراهم شود.

برای جلوگیری از این هزینه ها، پیشنهاد ویژه ما به شما مراجعه به نمایندگی لبه چسبان کارگاهی آنلاین می باشد. زیرا در این صورت شما در هر جای کشور که هستید با خیال راحت و بدون زحمت امکان خرید مستقیم و بدون واسطه انواع لبه چسبان را با قیمت اقتصادی خواهید داش
ت.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی لبه چسبان کارگاهی

فروش دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب

دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب را با کیفیت بالا و قیمت ارزان از …

واتس اپ