دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه cnc / لیست قیمت دستگاه cnc | نمایندگی دستگاه سی ان سی مارک معتبر

لیست قیمت دستگاه cnc | نمایندگی دستگاه سی ان سی مارک معتبر

لیست قیمت دستگاه cnc در بازار بسیار متغیر است. همین حالا با نمایندگی سی ان سی مارک معتبر تماس بگیرید و اولین نفری باشید که از راز خرید آسان و مقرون به صرفه این مجموعه باخبر می شوید.

دستگاه cnc چه کاربردهایی دارد؟

اگر نمی دانید دستگاه سی ان سی چیست و چه کاربردهایی دارد با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید!
دستگاه سی ان سی در واقع یک ابزار فرز صنعتی است که با استفاده از کامپیوتر کنترل و هدایت می شود.
این ابزار دخالت انسان در برش، حکاکی و شکل دادن به انواع چوب، سنگ، پلاستیک، سنگ های زینتی و غیر زینتی، فلز، شیشه و غیره را به حداقل می رساند.
دستور العمل کار با دستگاه cnc به این صورت است که فرد می تواند تمام طرح های فرز کاری و ماشین کاری را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مناسب آماده کند و باقی کارها را به عهده دستگاه سی ان سی بگذارد.
در واقع، تمام مراحل انجام کار و ابعاد نهایی قطعات از طریق نرم افزار به دستگاه ارسال می شود. از این رو بسیاری این دستگاه را یک ربات می دانند که با برنامه ریزی کار کرده، و از دستور العمل ها پیروی می کند.
در دستگاه برش cnc برنامه را در حافظه کامپیوتر می شود و برنامه نویس به راحتی می تواند کدهای برنامه را نوشته و حتی ویرایش کند. برنامه نوشته شده قابلیت تکرار دارد و نیاز دوباره به نوشته شدن ندارد.
دستگاه cnc قادر است تمام قطعات ظریف و ریز که در ساخت آن ها به دقت و اندازه گیری بالایی نیاز است و انسان در ساخت آن خطا دارد را به خوبی و با نقص انجام دهد.
از این دستگاه در ساخت وسایل چوبی مانند کابینت و مبل، کارهای ظریف مانند ساخت قاب و تندیس که نیاز به ظرافت و دقت دارد استفاده می شود.
دستگاه فرز cnc به دو دسته تقسیم می شوند که به لحاظ عملکردی بسیار به هم شباهت دارند اما در روش کار کاملا با هم متفاوتند. همین تفاوت باعث شده که از هر کدام در صنایع و کارهای خاص استفاده شود.

لیست قیمت دستگاه cnc

عوامل موثر بر لیست قیمت دستگاه cnc کدام اند؟

دستگاه cnc کاملا تخصصی و کاربردی است که معمولا این نوع ابزار تنوع بالا در کیفیت و قیمت دارند. اما آیتم های تاثیر گذار بر لیست قیمت دستگاه cnc تابع نوع و کیفیت قطعات، توان اسپیندل، تعداد محورهای دستگاه، مکانیزم کنترل حرکت، جنس سازه و دیگر عوامل است که در این مقاله به آن می پردازیم:

  1. قدرت اسپیندل: اگر اسپیندل دستگاه cnc قدرت بالایی داشته باشد طبعا برش و حکاکی سرعت بالاتری انجام می شود.
  2. تعداد محورهای دستگاه مورد نظر: تعداد محورها با قیمت دستگاه رابطه مستقیم دارد چنان که هرچه تعداد محورها بیشتر شود، قیمت دستگاه نیز افزایش می یابد.
  3. مکانیزم کنترل حرکت: بعضی از دستگاه ها این آیتم را دارا می باشند که بر قیمت آن موثر است.
  4. جنس سازه: ضخامت و جنس سازه در استحکام و قیمت دستگاه موثر است.

فروش ویژه دستگاه cnc مارک معتبر

دستگاه cnc تنوع بالایی برخوردار دارد. این تنوع شامل عمودی یا افقی بودن آن، اندازه دستگاه و دیگر فاکتورهایی است که بی تاثیر بر قیمت محصول نیست.
خریداران محترم باید در هنگام خرید دستگاه اطلاعاتی را کسب کنند تا خریدی راحت و درست داشته باشند.
نمایندگی دستگاه سی ان سی مارک معتبر به صورت غیر حضوری و آنلاین همه روزه آماده خدمت رسانی به شما خریداران عزیز می باشند.
تنها کافی است که از طریق یک تماس از موجودی و لیست قیمت دستگاه cnc مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشه باشید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت دستگاه cnc نوین چوب

کمترین قیمت دستگاه cnc نوین چوب در ایران

۱۶قیمت دستگاه cnc نوین چوب با توجه به قدرت موتور و سایر ویژگی‌های دستگاه ها …

واتس اپ