دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه لبه چسبان / قیمت دستگاه لبه چسبان کارگاهی دست دوم

قیمت دستگاه لبه چسبان کارگاهی دست دوم

امروزه با پیشرفت در تکنولوژی دستگاه هایی تولید شده است که یکی از این دتگاه های پیشرفته لبه چسبان کارگاهی می باشد که با هزینه کمتر و قیمت مناسب تری می توانید از آن استفاده کنید و دیگر نیازی به صرف زمان زیاد برای چسباندن نوارهای لبه برای کابینت آشپزخانه نیست زیرا دستگاه لبه چسب این فرآیند را با کیفیت بالا و در زمان کوتاهی انجام می دهد و باعث ایجاد لبه های صاف و یکنواخت برای انواع کابینت، کمد، قفسه و غیره می شود.

دستگاه لبه چسبان یکی از دستگاه های پرکاربرد در هر کارگاهی دانست که نمونه حرفه ای و کاربردی تری از اره های رومیزی قدیمی است که در هر کارگاهی استفاده می شد.

گذشته ای نه چندان دور و نجاری وجود داشت، اما امروزه با توجه به گسترش استفاده از صنایع چوب و کارگاه های پیشرفته تر، جای خود را به دستگاه های برش چوب داده اند، دستگاه هایی که به اپراتور امکان برش در موقعیت های مختلف و با زاویه را می دهند.

این دسته از محصولات صفر تا صد کار را بر عهده دارند و از جمله کارهایی که برای کاربر انجام می دهد می توان به تولید پنل ام دی اف خام، برش، رنگ آمیزی، لبه های چسب دار و غیره اشاره کرد.

این دستگاه دارای دو مدل دستی و اتوماتیک می باشد و نوع دوم از دقت و سهولت کار بیشتر بهره می برد و کاربرد آن برش هایی در قطعات چوب است و به کمک اره و تیغه هایی که دارد برش های دقیق و باکیفیتی ایجاد می کند و در نتیجه استفاده از این دستگاه تولید محصولات نهایی با برش های بسیار دقیق است که می تواند رضایت تولید کننده و مصرف کننده نهایی را جلب کند و از دیگر مزایای این دستگاه باید به استهلاک کم و سادگی کار با آن اشاره کرد و به این ترتیب در صورت استفاده از نوع اتوماتیک آن، اپراتور کمترین مسئولیت را بر عهده خواهد داشت و از طرفی نتیجه نهایی به دست آمده بسیار ایده آل می باشد.

قیمت دستگاه لبه چسبان کارگاهی

همانطور که می دانید یکی از پارامتر های موثر بر قیمت دستگاه لبه باند کارگاهی با ورق استیل، تفاوت دستگاه ها در مدل و برند آن ها می باشد، بنابراین در ابتدا باید گفت که معمولا دو نوع دستگاه لبه چسبان وجود دارد.
دستگاه های مجهز به اپلیکاتور غلتکی، دستگاه هایی که همراه با اپلیکاتور نازل اسپری ارائه می شوند.

هر دو دستگاه دارای انتهایی باز هستند که به چسب اجازه می دهد لبه مورد نظر را با چسب بپوشاند که این چسب استاندارد ساخته شده و برای مصارف صنعتی، سنگین و تعمیر، نگهداری و بدون دردسر و به راحتی می توانید از این چسب استفاده کنید.

تولید کنندگان صنعتی با حجم بالا، نوار لبه را با یک فرآیند خودکار که از چسب ذوب داغ استفاده می کند، روی بستر اعمال می کنند و لبه ها از نظر کاربرد چسب به انعطاف پذیری نیاز دارند، زیرا دمای اتاق و همچنین زیرلایه بر چسبندگی تأثیر می گذارد و به همین دلیل، توصیه می کنیم که بستر و نواحی اطراف آن در دمای ۶۴ درجه فارنهایت یا بالاتر در طول اجرا نگهداری شوند.

از آنجایی که نوار لبه از مواد مختلفی تولید می شود، مهم است که یک ماده ذوب داغ را انتخاب کنید که تطبیق پذیری و قابلیت اتصال به انواع زیرلایه ها را ارائه دهد و تکمیل لبه پانل های روکش شده با چوب گردو، ام دی اف و غیره و به لطف نوار چسبی که توسط دستگاه لبه چسبان کارگاهی چسبانده می شود، امکان پذیر است.

استفاده از این دستگاه آسان است زیرا مجهز به قرقره برای نوار پوششی است و عملکرد آن به این صورت است که:

در حالی که ابزار آبکاری را روی لبه پانل چسب نگه می داریم، باید آن را فشار دهیم، سپس نوار را در انتهای کار به صورت دستی برش دهیم و همچنین می توان آن را به جعبه چسب مجهز کرد و در این مورد عملکرد آن پیچیده تر است، اما به شما اجازه می دهد تا تنوع کار بیشتری داشته باشید و این دستگاه مجهز به مخزن چسب است که اغلب به شکل توپ است و مجهز به سیستم تنظیم برای پیشبرد غلتک بر اساس چندین پارامتر است:
سرعت، کنترل دما، دوز چسب و در نهایت می توان گفت که دستگاه چسب کارگاهی ابزار نجاری است که از آن برای چسباندن نوار باریکی به لبه های پروژه چوبی استفاده می شود تا محکم تر و جذاب تر شود.

 

دستگاه لبه چسبان کارگاهی دست دوم

دستگاه چسب استاندارد از ویژگیهایی برخوردار است و این دستگاه از مدل های مختلی تولید شده است که چسب قابلیت چسباندن لبه های کاغذ، نئوپان، ورق های چوب و ام دی اف در ضخامت های ۱۶ میلی متر، ۵ سانتی متر و ۸ سانتی متر را دارا می باشد و در دستگاه با تنظیم ضخامت لایه چسب دستگیره دستگاه را به آرامی حرکت می دهید که مقدار دقیق چسب مورد نیاز برای کاربرد شما را اعمال می کند و موتور قدرتمند آن با کنترل سرعت، انعطاف پذیری را برای چسباندن قطعات کوچک فراهم می کند.

مزایای کلیدی دستگاه لبه چسب عبارتند از: کنترل الکترونیکی سرعت متغیر با موتور قدرتمند را دارا می باشد و استفاده و نگهداری از این دستگاه آسان می باشد و همچنین برای ریختن چسب به روی محصول مورد نظر کنترل دقیقی را انجام می دهد که به اندازه ربخته شود.

دستگاه ها و تجهیزات لبه چسبان با گزینه ها و لوازم جانبی مختلف به طور مرتب لبه ها را چسب می زنند و همیشه می توانید با یک دستگاه حرفه ای به نتایج خوبی برسید.

دستگاه های لبه چسبان را می توان برای چسباندن لبه های چوب، لبه های روکش و همچنین لبه های پلاستیکی استفاده کرد.

ویژگی های این دستگاه: چسب به سرعت و به طور یکنواخت در قالب چسب چوب و هم در داخل غلتک پخش کننده چسب قرار دارند گرم می شوند و تکمیل لبه برش با واحد پیرایش با سرعت برش ۱۲۰۰۰ دور در دقیقه کار می کند و کنترل کامل تمام عملکردهای دستگاه به صورت سریع و مستقیم انجام می شود.

مجموعه ما در صنعت به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان و عمده فروشان دستگاه لبه چسبان با کیفیت برتر برای تجارت شناخته می شود زیرا همه محصولات ما به دلیل عملکرد و دوام بهینه در بازار شناخته شده هستند و ما تیمی متشکل از متخصصان با تجربه را برای انجام همه عملیات تجاری بدون مشکل منصوب کرده ایم.

با توجه به پشتیبانی این مجموعه توانسته ایم به نحو بهتری پاسخگوی مشتریان خود باشیم، لذا تجار و بازرگانان می توانند با خرید با کیفیت ترین دستگاه لبه چسب دست دوم با قیمت مناسب از طریق این سایت سفارشات خود را به ثبت برسانند.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه لبه چسبان پایون 5 ایستگاه

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با بهترین قیمت

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با بهترین قیمت را می توانید تنها از طریق …

واتس اپ