دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه دورکن / فروش ویژه دستگاه دورکن نوین چوب

فروش ویژه دستگاه دورکن نوین چوب

فروش دستگاه دورکن نوین چوب به صورت ویژه انجام می گیرد. این دستگاه که از نامش هم پیداست، در صنایع چوب برای برش بکار می رود و دارای دو مدل دستی و اتوماتیک می باشد.

چرا دستگاه دورکن نوین چوب بخرم؟

با پیشرفت صنعت در ساخت انواع چوب های مختلف که باعث جذب و خرید مشتری می شود، در این بین متخصصان دستگاه های صنایع چوبی تصمیم گرفتند علاوه بر کاربرد ساخت دستگاه مورد نظر، اشتغال زایی نیز بکنند. برای همین دستگاه دورکن نوین چوب را به بازار عرضه کردند. این دستگاه دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود در صنایع چوب می باشد که از چند بخش مختلف ساخته شده است. این بخش ها شامل موارد زیر می باشند:

  • اره فلکه
  • گندگی
  • چندکاره

امروزه بخاطر نیاز صنعت گران حرفه چوب به برخی از دستگاه ها باعث شده تا شرکت هایی به این فکر بیوفتند که، در تمام نقاط جهان دستگاه هایی با کیفیت ها و قابلیت های متفاوت به کشور وارد کنند. یکی از این شرکت ها نوین چوب است که بهترین دستگاه های جهان را به کشور وارد می کند تا در صنایع مختلف چوب استفاده شود. دستگاه دورکن نوین چوب یکی از آنهاست که از طریق این شرکت وارد و بلافاصله از طریق مشتریان داخلی به فروش می رود.
شاید این سوال هم برای افراد عادی که از صنعت چوب چیزی نمی دانند، پیش آمده باشد که، دستگاه نوین چوب چه کاربردی دارد و چرا آن را بخریم؟ اگر به کسی که کارگاه یا کارخانه ی تولیدات محصولات چوبی دارد مراجعه کنید، خواهید دانست که این دستگاه یکی از وسیله های مهم است که به خاطر دقت و ظرافت خروجی کار حتما باید استفاده شود.

دستگاه دورکن برای کسانی که کار چوب می کنند و ظرافت و تمیزی کار برایشان مهم می باشد حتما لازم است. برای مثال، در صنعت چوب MDF از این دستگاه برای برش های مختلف و حتی زاویه دار هم بکار می رود و شکل و جلوه خاصی به طرح چوب خواهد بخشید.
شاید برخی از شما متوجه شده باشید که دستگاه های دورکن نوین چوب، همان طرح های جدید و پیشرفته تر از دستگاه های برش و چوب قدیمی می باشند. در نجاری ها و کارگاه ها اگر توجه داشته باشید دستگاه دورکن در صدر دستگاه ها قرار دارد زیرا همه ی کار های ظرافتی را انجام می دهند و برش ها را بدون هیچ نقصی تولید می کند و دارای سرعت عمل بالایی نیز، می باشد.

دستگاه دورکن نوین چوب

نمایندگی دستگاه دورکن نوین چوب با قیمت مناسب

با توجه به توضیحات و تفاسیری که از دستگاه نوین چوب داشتیم، باید گفت که، برای اینکه یکی از دستگاه های مهم در صنایع چوبی می باشد حتما برای خرید باید به فروشگاه های معتبر و مجاز نوین چوب مراجعه کنید تا بتوانید دستگاهی بدون عیب و کاستی و با قیمتی مناسب خریداری کنید.
لازم به ذکر است که زیرا برخی از این دستگاه ها خارجی می باشد علاوه بر کیفیت و نوع آنها، تورم هم روی قیمت محصول تاثیر پذیر است. پس حتما قبل از خرید از قیمت دقیق آن، اطلاع کامل حاصل فرمایید تا در هنگام خرید به مشکل نخورید. یکی از ویژگی های دیگر خرید این دستگاه، نصب و گارانتی پس از فروش می باشد که جز مزایای مهم دستگاه های صنعتی محسوب می شود.

همچنین می توانید با نمایندگی های دستگاه دورکن به صورت آنلاین، تماس بگیرید و نوع و کیفیت آن را در نمایندگی های نوین چوب ثبت کنید و با قیمتی به صرفه آن را تحویل بگیرید.
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دورکن کاوا مدل KW 1038

دورکن کاوا مدل KW 1038 | خرید دورکن مارک معتبر

دورکن کاوا مدل KW 1038 به عنوان بهترین مارک موجود در بازار می باشد. شما …

واتس اپ