دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه پرس وکیوم / دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده با بهترین قیمت

دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده با بهترین قیمت

دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده با بهترین قیمت و تضمین در کیفیت، همین حالا از طریق بزرگترین مرکز فروش ماشین آلات صنعت ام دی اف، امکان خرید بی واسطه را دارد.
تمامی عزیزانی که در صنعت تولید انواع ام دی اف فعالیت می کنند، قطعا نیاز مبرم به انواع ماشین آلات ام دی اف دارند. یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین دستگاه های صنعت ام دی اف، دستگاه پرس وکیوم است. این دستگاه در انواع تک سینی، دو سینی و سه سینی و با مدل های ریلی و واگنی در بازار وجود دارد.
با توجه به اینکه دستگاه پرس وکیوم دو سینی هم کارآیی خوب و هم صرفه اقتصادی بیشتری داشته، در اینجا شما را با این دستگاه و نحوه خرید اقتصادی تر آن، یعنی خرید دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده آشنا خواهیم نمود.

بررسی ویژگی های دستگاه پرس وکیوم دو سینی

حتما می دانید که در کارخانجات تولید ام دی اف، پس از تهیه و تکمیل ام دی اف خام، این محصولات وارد مرحله روکش کشی می گردند. ایجاد روکش بر روی انواع ام دی اف، توسط دستگاه پرس وکیوم انجام می گردد. امروزه شاهد تولید انواع دستگاه های پرس وکیوم در مدل های مختلف با سرعت و کارآیی های گوناگون بوده ایم.
در این میان بنظر می رسد که با توجه کیفیت خوب و قیمت اقتصادی تری که دستگاه پرس وکیوم دو سینی داشته، این دستگاه از نرخ فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد. پرس وکیوم دو سینی ام دی اف دارای طول ۷ متر و عرض ۲ متر و ابعاد ۱۴ متر مربع بوده که توجه به این ابعاد، می تواند در خرید، اهمیت ویژه داشته باشد. چرا که این دستگاه چندان مناسب کارگاه های کوچک نیست!
اما ویژگی ها و مشخصات مثبت و منحصربفردی که دستگاه پرس وکیوم دو سینی داشته، می تواند شما را مجاب کند که یک نمونه از این دستگاه در کارگاه خود داشته باشید.
از جمله مشخصات دستگاه پرس وکیوم دو سینی می توان این موارد را معرفی کرد:

  • دارای توان المنت ۱۰۰۰ وات با المنت های تابشی- حرارتی
  • مجهز به پمپ وکیوم و نوع وکیوم روغن در گردش
  • سیستم ضد چروک و سیستم عیب یابی با زبان فارسی دارد
  • روکش های قابل پشتبانی، پی وی سی و هایگلاس
  • امکان خم کاری ندارد
  • برقی مصرفی ۲۵ آمپر
  • مجهز به نشانگر گرمای دیجیتال

دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده

چرا خرید دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده؟

دستگاه پرس وکیوم ام دی اف در مدل ها و مارک های مختلفی به صورت واگنی و ریلی در بازار خرید و فروش می گردد. این دستگاه هم به صورت نو و هم به صورت کارکرده در بازار وجود دارد که در این میان قیمت دستگاه پرس وکیوم نو بیشتر از مدل کارکرده می باشد.
اما چرا پیشنهاد ما به برخی از کارگاه های تولیدی ام دی اف، خرید دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده می باشد؟ آیا این دستگاه کیفیت پایینی دارد که ارزان قیمت تر است؟
بنظر می رسد که برخی از تولیدی های ام دی اف که نوپا و تازه تأسیس هستند، می توانند پرس وکیوم ام دی اف دست دوم را بجای مدل نو و آکبند آن خریداری کنند. بدین ترتیب در کاهش هزینه های خوب صرفه جویی هم نموده اند.
اما شاید از خود بپرسید که اگر کیفیت دستگاه پرس وکیوم دست دوم پایین بوده و مدام به تعمیر نیاز داشته باشد، تکلیف چیست؟ که قطعا سوال و دغدغه درست و بجایی است.
این موضوع هم راهکار دارد و آن هم خرید دستگاه پرس وکیوم کارکرده تنها از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر در کشور است که مستقیما و بدون هیچ واسطه ای، با تولید کننده یا وارد کننده این دستگاه، ارتباط مستقیمی دارند.

بهترین قیمت پرس وکیوم ام دی اف در بازار ایران

در حال حاضر اگر شما قبل از خرید پرس وکیوم ام دی اف دست دوم، به شناخت مراکز معتبر فروش این دستگاه، پرداختید، حتما دغدغه قیمت را هم دارید. بهترین قیمت دستگاه پرس وکیوم ام دی اف نو و دست دوم توسط چه مراکزی عرضه می گردد؟
باز هم برمی گردیم سر خانه اول و باز هم پاسخ سوال فوق مراکز فروش معتبری هستند که ارتباط با بزرگترین کارخانجات تولیدی و وارد کننده دستگاه پرس وکیوم داشته و خرید بی واسطه را برای مشتریان خود رقم می زنند.

یادتان باشد که مقصود از بهترین قیمت پرس وکیوم ام دی اف، قیمت پایین و ارزان این دستگاه نیست، بلکه شما باید دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از این محصول را خریداری نمایید.
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پرس وکیوم پایون

پرس وکیوم پایون | نمایندگی تمیشه

پرس وکیوم پایون با کیفیت مرغوب و عالی در نمایندگی فروش تمیشه موجود می باشد. …

واتس اپ