دستگاه اتوماتیک چوب
خانه / دستگاه لبه چسبان / ارزان ترین قیمت دستگاه لبه چسبان پایون ۱۵۰۰

ارزان ترین قیمت دستگاه لبه چسبان پایون ۱۵۰۰

قیمت دستگاه لبه چسبان پایون ۱۵۰۰ ارائه شده در این نمایندگی، ارزان ترین قیمت را در بازار فروش دارد. هم اکنون برای خرید دستگاه با کیفیت عالی، از طریق را های ارتباطی با این مجموعه در تماس باشد.

مشخصات فنی لبه چسبان پایون ۱۵۰۰

اگر توجه کرده باشید در گوشه ها و لبه های اکثر وسایل چوبی که روزانه با آن ها سروکار دارید مانند دور تا دور درب کابینت ها یا کناره های میزهای تحریر نوعی روکش به کار رفته که با روکش رویی متفاوت است.
این نوع روکش را نوار لبه می گویند که به جهت بالا بردن استحکام و زیبایی بخشیدن به لبه های برش خورده ورق های چوبی به کار می رود. در گذشته چسباندن نوار لبه ها به اطراف صفحات چوبی به صورت دستی و با اتو انجام می شد که هم کاری خستگی پذیر بود و هم زیبایی چندانی نداشت.
از این رو دستگاه هایی تحت عنوان دستگاه لبه چسبان ساخته شدند که به راحتی نوارهای باریک را به اطراف ورق های چوبی می چسبانند. در این بین یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین برندهای تولید کننده ماشین آلات صنعتی برند پایون می باشد.

بهترین دستگاه لبه چسبان پایون ۱۵۰۰ دارای مشخصات فنی زیر می باشد:

  • دارای ۶ ایستگاه متفاوت فرز بالا و پایین، چسباندن، پولیش، سر و ته زن و لیسه می باشد.
  • قابلیت تک فاز شدن را دارد.
  • با سرعت حداکثر ۱۸ متر در دقیقه عمل می کند.
  • قابلیت چسباندن نوار با ضخامت ۳ میل تا ۶۰ میل را دارد.

قیمت دستگاه لبه چسبان پایون ۱۵۰۰ چه نرخی در بازار دارد؟

قیمت دستگاه لبه چسبان پایون ۱۵۰۰ با توجه به کارایی های آن و فروشگاهی که آن را ارائه می کند می تواند بسیار متفاوت باشد.
به طور مثال در فروشگاه های موجود در سطح شهر که ماشین آلات و ابزارآلات صنعتی را عرضه می کنند این محصولات با قیمت بالاتری به فروش می رسند.
به همین دلیل برای خرید دستگاه لبه چسبان با قیمت معقول و ارزان تر بهتر است از طریق مراجع رسمی و معتبر اقدام نمود.

قیمت دستگاه لبه چسبان پایون 1500

چگونه لبه چسبان مارک معتبر بخرم؟

از آن جایی که ورود کالاهای تقلبی و بی کیفیت به بازار فروش بسیار زیاد شده است، نمی توان مانند گذشته به فروشگاه های حضوری مراجعه نمود و محصولی را به راحتی درخواست کرد.
در نتیجه باید دستگاه را مستقیما از خود تولید کننده ای که نام آشنا می باشد تهیه نمود. برای این منظور پیشنهاد می کنیم دستگاه لبه چسبان پایون را به عنوان یک مارک معتبر و معروف خریداری نمایید.
شما می توانید از طریق نمایندگی فروش لبه چسبان پایون که در ادامه این مطلب قصد داریم آن را معرفی کنیم، دستگاه اصل و ارزان را تهیه بفرمایید.

مرکز فروش مستقیم دستگاه لبه چسبان در ایران

همانطور که می دانید دستگاه های لبه چسبان جز دستگاه های محکم و با طول عمر بالایی می باشند که خرید دستگاه با کیفیت عالی می تواند طول عمر این وسیله را نیز افزایش دهد.
از این رو می توانید از طریق این نمایندگی فروش معتبر که مستقیما کالاهای تولیدی کارخانه پایون را با قیمت مقرون به صرفه ای به صورت بدون واسطه به فروش می رساند، دستگاه لبه چسبان مورد نظر خود را خریداری کنید.
فقط کافی است به وب سایت فروش این مجموعه وارد شوید و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و بدین شکل نازل ترین قیمت دستگاه لبه چسبان پایون ۱۵۰۰ را تهیه کنید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی لبه چسبان کارگاهی

فروش دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب

دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب را با کیفیت بالا و قیمت ارزان از …

واتس اپ